video tutorial cara pakai tudung bawal 4 segi seperti shawl style 1&2

Asalamualaikum..

ada kawan tanya saya macam mana nak pakai tudung bawal macam selendang?

maka keleting ! keleting ! idea pun muncul untuk mentry pesen konon2
macam shawl..konon je lah kan..dan tudung bawal emak yang menjadi mangsa.
(sila perlahankan nada sebelum emak dengar dan meminta komisen T_T)

saya ada 4 cara pakai tapi dibahagikan kepada 2 video pasal
kang haku sumbat 4 cara dalam 1 video maunya kauorang
tertidor meleleh air liur siap tidor versi kuak lentang lagik.

saya letak cara yang biasa2 dulu erk.
video akan datang saya letak lagi 2 cara termasuk cara pakai
ala2 tok ti weewwiitt!


kiri: style 1
kanan: style 2


kalau nak tengok lain2 video cara pakai shawl
boleh carik kat label 'tutoshawl'.

kalau nak tengok lain2 video mekap boleh carik kat
label 'tutomekap'.

selamat mentry kawan2.

like fanpage saya kalau sudi.
ada kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.