video tutorial how to wear a shawl simple style

Assalamualaikum..

kenapakah begitu ramai kawan2 yang minta saya buat tuto
pakai shawl yang super biasa ini?

adakah kerana saya yang memakainya maka ia bertukar menjadi super-luar-biasa
atau sper-ring-makan-sikit-habis-lekit2-jariku?
weh melampau..!

takpelah..mari kita lihat video yang saya telah buat secara gigih
dan penuh bersemangat  waja..silalah terharu T_T

cara pakai macam inilah yang kawan2 nak tahu sangat tu..

kalau nak tengok lain2 video boleh carik kat entry2 lama atau
klik aje kat sini >> www.youtube.com/zoeyzauyah.

saya dah siap record 2 video cara pakai shawl
dengan 1 video mekap fresh untuk
 interview+office+eyeshadow merah tak nampak over.
saya combine sekali sebab nak jimat masa.
tungguuuu...

kawan belog saya yang cantik dan bernama khumaera
telah buat satu entry yang comel.
moh la tengok..klik sini > > > MISS LIBRARIAN
tenkiu maera hi hi..

like fanpage saya kalau sudi.kat sidebar.

klik nufnang nak bedah.

tenkiu..