video tutorial how to wear a shawl sweet style

Assalamualaikum..

sumpah dengar nama pesen shawl nih saya rasa kelakar giler.

sweet konon?

eh biasalah..budak perasan yang kasi nama kenalah melambangkan sifat2
diri yang penuh keprasanan..kan?
(diri sendiri yang ngaku kira aci lah kan?)

pesen ini memang ramai yang dah buat tutorial.
tapi kebanyakan guna pashmina..dan tak guna pin langsung..
HEBAT TAK HEBAT MEMANG HEBAT LAH WEH!

kalau budak yang seorang ini tak pakai pin langsung,
habis berterbanganlah shawl daku yang menawan kalbu..

dalam video ini saya guna shawl yang lembut.
nak guna pashmina lagi digalakkan..dia keras sikit dan terletak elok.

memang sweet...errr..saya maksudkan shawl yang sweet bukan budak dalam gambar ni..
LARIKK..!!


lain2 video cariklah kat entry lama 'tutoshawl' atau 'tutomekap'

saya baru nak buat video mekap nih..tunggu yee..

p/s: mulut saya jadi ulcer..pakai ubat tak jadi apa2 pun.
ada petua tak camna nak hilangkan?
sakit sangat sampai nak makan pun takleh.

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.