video tutorial how to wear a shawl sweet style

Assalamualaikum..

sumpah dengar nama pesen shawl nih saya rasa kelakar giler.

sweet konon?

eh biasalah..budak perasan yang kasi nama kenalah melambangkan sifat2
diri yang penuh keprasanan..kan?
(diri sendiri yang ngaku kira aci lah kan?)

pesen ini memang ramai yang dah buat tutorial.
tapi kebanyakan guna pashmina..dan tak guna pin langsung..
HEBAT TAK HEBAT MEMANG HEBAT LAH WEH!

kalau budak yang seorang ini tak pakai pin langsung,
habis berterbanganlah shawl daku yang menawan kalbu..

dalam video ini saya guna shawl yang lembut.
nak guna pashmina lagi digalakkan..dia keras sikit dan terletak elok.

memang sweet...errr..saya maksudkan shawl yang sweet bukan budak dalam gambar ni..
LARIKK..!!


lain2 video cariklah kat entry lama 'tutoshawl' atau 'tutomekap'

saya baru nak buat video mekap nih..tunggu yee..

p/s: mulut saya jadi ulcer..pakai ubat tak jadi apa2 pun.
ada petua tak camna nak hilangkan?
sakit sangat sampai nak makan pun takleh.

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

40 comments:

HaFizaH aYu said...

tengs coz sudi wat tuto ni..

Cik Eka said...

beli oral aid..memang mujarab GILA
kat farmasi ada..nama dia Muco Aid Lotion

ღ p!nk veLvet ღ said...

nice dear :)

sy pon baru pas baek from ulcer ... lupe lah name ubat tuh, huhu~~

WuMing said...

Saka tengok telatah Zoey Zau Yah dalam klip tuu... Walaupun WuMing tak perlu blajar tengok step tu...Bagus..bagus...

zie_ira said...

ehehe,,senang2 ,,nak cuba,,tapi yg hari tu pun tak cuba2 lagi,,takde shawl yg jenis ini la,,da ade baru leyh cuba nanti,,^^

cik chinta said...

letak garam. rajin2 kumur dgn air garam..sakit, tp cept sembuh.

zOeY zAu YaH said...

hafizah: hehe welcome

zOeY zAu YaH said...

cik eka: saya dh pakai..x jd apa.skang tgh cuba oral aid lain lak..minta2 ok.

zOeY zAu YaH said...

pink: musim ke ha?

zOeY zAu YaH said...

wuming: belajar lah..leh buat kt isteri hehe

zOeY zAu YaH said...

zie: praktis jek guna shawl apa pun =)

zOeY zAu YaH said...

cik: japgi nk try lah.

Nizam Ijam said...

cantik tp xleh nak pkai..haha


” Nizam Ijam Dot Com”

Aisha Zaid said...

saya suka...saya suka....sangat sweet...huihuihui

Akulah Pak Lan said...

ok paklan mengaku yang paklan tak tgk pun video tuh...haha

EZAN IDMA said...

so suweeet

Cik Nursya said...

suke tgk org pakai shawl

asfira aminuddin said...

cantik babe! thanks sbb sudi kongsi sama tau ;))

zOeY zAu YaH said...

nizam: cuba pakai lah mesti suwit..haha

zOeY zAu YaH said...

aisha: try lah ok?

zOeY zAu YaH said...

apl: T_T takpe..bkn leh pkai pun haha

zOeY zAu YaH said...

ezan: sweet mcm awk hihi

zOeY zAu YaH said...

cik nursya: eh nape?

zOeY zAu YaH said...

asfira: welcome =)

Su[E]yDA said...

like giler tuto shawl tuh mmg best.

ulser yer. klu akak sue dyer giler sket. dye mek bnd tajam cm jarum@pensel mekanik. dye ckp kasi pecahkan mata ikan tuh. or gosok ggi berus kt c2 smpai bdarah. klu dah bdarah tuh da pecah la tuh.

sue tak pnah wat sbb takot! haha
sue mnom air byk2 jer smpai kembung :)

Elyzatul Nastaysah said...

hehe.best kn pakai pshmina style ni.nmpk stylo sesangat dear=)

Cik Embun said...

i saw my mum over there... hai mak.. anak mak yg comel lg cute tengok mak dlm youtube.. =) pompang2 bunyi.. hahahhahaha...

Sufinah Yussof (SY) said...

owh'yeah! akhir nya SY dah tahu cara nak pakai macam ni. esok nak jalan2 dengan incik beruang. hoho~ nak pakai shawl macam ni la. ngeee~ SY tercari2 selama ni macam mana nak pakai. tapi sekarang dah tahu dah. nak tanya lama dah. tapi tak tahu ape nama cara nak pakai macam ni. huhu~ time qaseh zoey~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

alaaa nenek...yg laki pya ade x???pakai serban ke???

zOeY zAu YaH said...

sue: takutlah huhu

zOeY zAu YaH said...

aly: saya pakai camnih kalau rajin jek haha

zOeY zAu YaH said...

cce: semuan bunyi2 dari mak.

zOeY zAu YaH said...

sy: haha saya pun x tau nama shawl nih..hentam bbuh nama sendiri ja haha

zOeY zAu YaH said...

babah: serban nenek blum pro lagik haha

ILA HonEyBuNNy said...

nanti nak cuba pakai la...

lallalal...ngeh3...

zOeY zAu YaH said...

ila: sila2..

maiza love said...

cantek..klu mulut sakit cuba pakai planta n sapu kat ulser tu,,kak maiza dulu sampai pecah mulut tau,,terbelah lagi..lepas sapu tu,dalam 2/3 hari terus kering n baik hehe..comel balik mulut hehe

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: ulcer dlm mulut.dia jd warna putih tu pastu sakit gila kak.buh ubt pun x jd apa.

Mya said...

sweet style =)))

zOeY zAu YaH said...

mya: tq