Review produk eyeliner avon & maybelline

Assalamualaikum..

saya adalah penggila eyeliner.
tak pakai mekap lain takpe,janji pakai eyeliner..
terus berasa diri ini sangat cun..

tapi saya berasa sangat buroks kalau memakai eyeliner tanpa 
contact lens..terutama kat bawah mata.
BUROKS I TELLL UUUU...!
terus boleh geng dengan awek kak limah kelik rumah.

dengan itu pada hari ini marilah saya memperkenalkan kawan baik saya
sejak dari dalam perut ibu..eh tak...tak..itu sangat melampau namanya.

Avon glimmerstick eye liner blackest black.

> JENIS STICK YANG LEMBUT..
takyah nak singsing lengan semata2 nak tenyeh
menatang liner kat mata.duduk ayu sopan2 dah boleh garis secara mables.

> KALER PEKAT...
takde lah diri sendiri konpius aku dah garis ke blum?
dah ke blum? dah ke blum? nape tak napak kaler pun?
dah ke blum? pastu rasa nak kunyah2 batang eyeliner tu.

> WATERPROOF..
dia tak cakap kalis air tapi saya rasa ianya kalis air
sebab bila pakai mata takde hitam2 macam takleh beza antara saya dan panda.
kalis air ye kawan2..bukan kalis peluru ke,kalis rindu ke..so sila jangan salah paham.

> PUSING2 SENDIRI..
okes saya tak tau nak paggil hape.
yang penting takyah nak sharpe2 ke hape,
boleh pusing kat batang eyeliner tu je.
kalau anda adalah pemalas macam saya,sila mendapatkan eyeliner ini sekarang.

>TAHAN LAMA..
no tacap2 ke hape ke.
pakai sekali tahan sampai ke malam.
tapi kalau berwuduk ke cuci muka ke kenalah padam dan pakai balik,
kalau padam pastu berharap ianya muncul balik memang minta penampar namanya.
EH HAPE HAKU MEREPEK NIH? 

> CARA CUCI..
kalau nak cuci lebih baik guna minyak bayi atau make-up remover
khas untuk waterproof punya mekap.

> HARGA..
harga asal tak tahu tapi selalunya RM13 camtu.
tapi eyeliner nih selalu ada promosi.
dapatlah RM10 ~ RM11.

KEKURANGAN..
> kadang2 kesan eyeliner ada lekat sikit kat kawasan
sekitar sapuan tu.kira cam comot tapi tak comot sangatlah..
eh hape haku cuba explaint nih?

eyeliner ni memang pebret saya.
punya pulun  pakai sampai  kejap jek dah habis.
rasa macam nak beli 100 batang buat stock ha ha ha..
melampau kau budak !

Maybelline eyestudio lasting drama gel liner 01 black.

> JENIS GEL..
ingatkan susah nak pakai.
senang jek kauorang tau.lembut je haa..

>KALER PEKAT..
warna memang terbaiklah !
pekat sangat2.takyah nak pakai banyak2 lapis.
eh teringin pula nak makan kuih lapis..
(apekah kaitan? T_T)

> WATERPROOF..
ini pun memang terbaik.
boleh pakai atas dan bawah mata.
mata tak comot langsung.
nak nangis cam drama bolly ke,molly ke,holly ke,
tak kesah dah.tadah baldi jek senah..

> DALAM BEKAS DAN DAPAT BERUS..
dapat berus secara free...
HOYEAAA...!! sebab free..ha ha ha..sewel makcik nih.
gel nih dalam bekas comel tu.
bila dah pakai banyak2 kali bekas comel terus jadi bekas comot.
angkara siapa lagi kalau bukan si cantik manis gojes dan mables

> TAHAN LAMA..
yang ni pun terbaik..weh semua terbaik mane terburoks?
takpe..takpe..benda dah terbaik takkan nak pitnoh cakap buroks kan?
tapi jangan over sampai pakai sekali terus berharap ia akan tahan
selama 1 tahun.cakp kambeng pun takde tahan selama tu.
kira2..yang ni kalau pakai pagi,sampai ke malam dia tahan.
tak comot2 pun.

> CARA CUCI..
pakai minyak bayi atau make-up remover untuk mekap yang waterproof.

> HARGA..
tak ingat pulak..jap nak korek hidung..
ehem..ehem..ehem..
okes2..rasanya dalam RM40 gak lah.
tapi nenek beli tu time promosi kat watsons dapatlah RM30+
eh jap jap..NENEK? T_T

KEKURANGAN..
lama2 dia jadi kering.
tapi saya cuba try buat cara nih > KELIK SINI NIH HAA..SINI..SINI..

berus dia pun pas pakai kena bersihkan.
pasal kang dia kering jadi keras susah nak sapu eyeliner dah.

tapi....ini eyeliner terpaling best yang saya ada.
memang puas hati lah hoi !


Maybelline unstoppable eyeliner pencil black.

> yang nih tak best lansung.bila pakai jadi sememeh.
mata toksah cakap lah,dah macam ketua segala panda dah.
cuma kalau buat smokey yang gelap2 yang kena smudging tu
sesuailah pasal memang niat mekap tu nak kasi mata berasap asap kan?

> pasal dia tak best maka saya tak letak gambar beliau 
HA HA HA keji betul..!
alah yang saya guna dalam video nih > > VIDEI NIH HAH..KELIK SINI SENAH OII

ade tak sapa2 yang penah guna eyeliner paling the best pastu tak mahal sangat?
pelis bagitahu saya terutama celak putih.
yang saya tahu paling the best jenama MAC tapi
kalau saya beli memang sah beliau akan disayangi sampai nak pakai
kena menangis dulu T_T

P/S: gambar saya terpaksa ditacap dan diedit pasal
muka time amik gambar tu sangat penuh dengan ruam halus.
sekarang sudah OK !

P/S: nanti saya share liquid eyeliner yang best pula ya.

like fanpage kalau sudi.kat sidebar.

kelik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.