video Tutorial cara pakai shawl loose style

Assalamualaikum...

tengoklah kawan kauorang yang seorang ini..

gigih betul mengupdate belog di pagi2 buta..

kalau kauorang tak bersyukur lagi tak tahulah kan..
(tetibe jek budak ni)

budak ini bukan ape..
esok pepagi konon nak bangun awal sambung mengecat bilik hantu tu..
jadi pastilah beliau tak punya waktu nak mentaip entry baru ke,
mengupload videoklip baru ke(bajet artis)
so buat siap2 la di waktu2 begini..
dalam entry mekap yang mane tah saya ada pakai shawl loose macam ini.
kawan2 suka pula.
ikutkan hati nurani malas nak buat tuto pasal dah banyak video pasal style nih..
tapi saya kan baik..takpelah kalau buat jugak kan..
(ngaku sajalah kau gila glamor T_T)

ok mari setat bebeh..


style camnih haaaa...


lain2 video shawl carik kat label 'tutoshawl'

lain2 video mekap carik kat label 'tutomekap'

selamat mentry kawan2..

like fanpage kalau sudi.
kat sidebar.

kelik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.