Video Natural earth colour make up

Assalamualaikum...

sudah semacam menjadi trend saya mengupdate belog pagi2 buta..

bajet hot betul..

hot n spicy pun nanges tengok betapa hotnya saya update pepagi begini..

weh..! weh..! mengarut betul awal2 entry sudah merepek bukan2..

sudah laaa..mari ke tujuan asal wahai kak bedah..T_T

dagu saya adalah tiba2 naik jerawat.
inilah akibat bermain banyak habuk..

mata saya..weewwiitt..!


kalau tengok subtitles memang macam nak menangis saja..

mengarut betul..

entah apa saya tulis tu pun tak sedar2..

biasalah..mengedit di awal pagi kan..

bila mata sudah tidak tahan mulalah menulis yang bukan2..

maksud hapa pun saya hentam saja..

sila abaikan kalau tak tahan T_T


lain2 video mekap dan tips sila klik kat label 'tutomekap'

lain2 video cara pakai shawl sila klik kat label 'tutoshawl'

anggap sajalah gaya shawl serebeh2 begini adalah style terkini..
(kan lebih senang mengaku pemalas?)

ini adalah style saya bermekap..konon..konon je lah kan..kah kah..

menangis lah jurusolek lain tengok haku mekap..

comot betul ha ha..

sudah lah..

sudah mengantuk..

mengantuk..

mengantuk....

zZzzZzZzZz...

laaaa...

dah tido upanya..

huahahahha...!

like fanpage kalau sudi.kat sidebar.

klik nuffang nak bedah...amin..

tenkiu.