video Tutorial cara pakai tudung bawal 4 segi seperti shawl style 3&4

Assalamualaikum...

hari itu sudah tunjuk cara pakai  style STYLE 1 & 2.

kali ini mahu tunjuk style 3 & 4 pula.

tak boleh berceloteh panjang macam selalu..
mahu serbu makanan sampai orang lain tak boleh merasa sama
weh tamak weh!


mari tengok video sambil mengunyah,sambil cuba pakai,
sambil kutuk2 budak dalam video tu..
eh jangan..jangan.. habislah pahala puasa kauorang nanti.


lain2 video shawl carik kat  label 'tutoshawl'.

lain2 video mekap carik kat label 'tutomekap'.

islamioparadise.blogspot.com yang punya shawl cantik2 telah mengeshare
video saya yang cara pakai shawl  style 1&2  kat fanpage mereka.
TQ YEE..

adik manis si izzaty buat entry pasal saya.
sila klik nama beliau untuk tau pasal apa tak pasal2 nih?
HA HA HA..
SEMALAM 31 JULAI ADALAH BSDAY BELOG SAYA INI..
WEEWWWIIITTT!

BARU 1 TAHUN UOOLLSSS...kecik lagik haaa T_T
entry pertama saya sila klik sini > > >ENTRY PERTAMA SAYA

okes..mari berbuka secara behave.

like fanpage kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.