Video tutorial cara pakai tudung bawal cute style ala2 shawl gak lah

Assalamualaikum..

kauorang tengok....

tengok....

tengok....

tengok...

weh kau nak kene lempang ke? (ini ayat untuk diri sendiri)


bukan ape..

saja nak minta tengok...

gaya tudung bawal saya reka nih cute tak cute?

bahek kauorang cakap cute..kang saya belasah kang..
(emo tak pasalpasal)

penat2 saya letak nama cute style..

kang kauorang cakap tak cute saya menangis seploh taun kang..

siap taknak update belog sampai tua kang..
(cakap jek lebih..paling lama bertahan tak buka belog 2,3 jam sahaja)

sudah laaa...mari metengok video ini ya.

p/s saya reka sendiri gaya ini ok..siap ada cop sirim lagik
(ape kaitan entah T_T)

gaya camnih haaaa...
lepas nih tak pasal2 gaya ini akan menjadi style saya bila keluar.

lepas tu tak pasalpasal perasan cute nak minta penyepak..
(mak aihh ganas bebenau budak sekor nih)


menangis mak haku tengok anak dara dia nih cute sangat  kah kah..
WEH MUNTAH WEH!

selalu kat rumah comot2..

tiba2 membuat video style shawl ini bertukar menjadi cute pula..
(cute kau cakap?)

lain2 video cara pakai shawl cari kat label 'tutoshawl'

lain2 video dan gambar step mekap cari kat label 'tutomekap'

like fanpage saya kalau sudi.kat sidebar.

kelik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

sekian..