kenduri diana dan faiz

Assalamualaikum...

pepagi buta bangun secara bersemangat..

hey ! hey ! terpaksa menyendal mata dengan pencungkil gigi kau cakap bersemangat?

oke2..tolong jangan malukan diriku ini..tahulah kan liat bangun pagi...OPPSSS !

hal yang saya buat hari itu.

mari membaca kawan2...

EH JAP..JAP...
.
.
.
hai saya adalah cik puan yang sedang mengambil berkat di pelamin orang..
tiap2 kali pun naik pelamin orang nak ambil berkat..
tapi hampa belaka..

tak berkesan langsung mitos datin markonah tu..

jangankan hencik berkat,hencik barakat,hencik berikat dan hencik berakat langsung
tak rasa nak minang saya kah kah..!
back to setori.

 pergi kenduri anak sedara.

oke jangan nak hairan...anak sedara saya semuanya besar2 belaka..

siap ada anak lagi...dan saya adalah 'tokcik' T_T

P/S: majlis dibuat dirumah paklong.okes..rajin pulak nak mention lokasilah hape lah.


eksen je nih...kang ai bagi telur kat tetamu kang depa minta no tel ai lak kan?
malu ai...

kah kah over kan...

pengantin perempuan adalah anak sedara saya.

kiri dan kanan adalah emak sedara yang belum bertemu jodoh..

APE !

iyelah..iyelah..belum sampai seru..
dalam hati macam ini..

majlis beliau adalah cantik hokes !

bilik pengantin dan hantaran.
macaroons adalah salah satu hantaran =)

like fanpage kalau sudi.ada kat sidebar.

klik nuffnang nak kawen.

tenkiu.