Berdating bersama girlfrends

Assalamualaikum..


berdating dengan makwe2 sekelian.


9 haribulan balik kerja..akma dengan ekin mai amik saya kat rumah.

kami adalah menaiki kereta baru akma WEEEWWWIIITTT!

tapi saya semacam jakuness yang teramat sangat..

macam mana dia menukar gear dengan selesa padahal gear myvi baru adalah di bawah aircond?

kalau saya yang drive pastilah terkial2 di tengah jalan..

pastu kene pinpon dengan gengster di tengah jalanraya

siap dapat pakej penumbuk lagik kah kah..

tetapi bernasib baik kerana kereta beliau adalah selesa..

kalau tak cakap camnih sah2 haku kene tinggal tengah jalan HA HA..

kami pergi sungai petani.

hai awak semua..
saya adalah bernama zoey..
berumur 4 1/2 tahun..
dan saya suka pura2 comels..
nak mentackle saya? silalah berbuat demikian kalau anda mahukan
penampar jepun dari pakwe saya kah kah..

lepas ambil boypren akma kami pergi makan kat HOTMASS hapekebende tahhh...
cesss...! nyanyuk rupanya haku..T_T

saya adalah zoey dan beliau adalah ekin.
kami bedua sudah ada pakwe tapi pakwe kami belum mahu ma
suk meminang..
maka duduk diam2 sudah la..T_T

tahu tak kalau ada sesape yang kata2 kat saya,
ekin akan menyamar sebagai pembenci saya kemudian mengutuk2 saya bersama
pembenci saya.padahal ekin adalah mahu mengorek rahsia sahaja T_T
buat tanpa pengetahuan saya pula tu..haiiii laaa ekinnnnn...
nasib baik lah haku sayang hang...ha ha..

ini adalah akma bersama boypren beliau hencik zam.
 nak masuk belog terkontrobersi katakan..terpaksa la menutup muka masing2.

Atas:
minuman kami semua.
rasa dia not bad..

Tengah:
chiken chop ekin.
tepung adalah banyak dari isi ayam..tapi agak sedap.

bawah:
steak hapekebende tah yang saya punya.
daging adalah liat..saya makan roti dia saja.
rasa biasa2 ja.

Atas kiri:
Nasi putih dan sambal untuk akma dan zam.

Atas kanan: 
Sotong halia.
saya tak rasa so tak tau.

Bawah:
Tom yam
ni pun tak rasa,so tak tau.

ada satu lagi ayam hape tah..tak ambil gambar yang tu.
tu yang akma dengan zam jugak.

serius cakap macam tak percaya makan kat sini.
saya makan seorang sekali air hanya RM9.50 !
total semua RM39.90 !!!!

makanan dia letak tu banyak tau.bukan pesen kedekut la kedai nih.
customer dia ramai sampai kene beratur tunggu giliran tapi servis agak cepat.
not bad okes.

lepas hantar zam kami balik kulim..

dah melepas rindu saya kat depa..
lama gilas tak jumpa..
dekat setahun kot? tengok? lama tak lama memang lama la kan?

insyaallah pasnih nak jumpa kawan2 yang lain pulak.

like fanpage saya kalau sudi.kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

46 comments:

Pelangi said...

zoey!! knp dtg sp xnk gtau????????????????????????????????..T_T..waa..nak nanes ni!!
tp mmg kt hotmas tu mknn die byk ya rabbi..halal tokey die jual! tp mmg sedap dan best!!
sy salu lepak ctu..seminggu 7kali.hehe..zoey..zoety..zoey..kamoo ni nak kene ni!!

maiza love said...

amboi xde 'papa' dia,lepak ngan member la pula hehe akak ni dah lama x lepak ngan member2 tau rindu kat depa gak huhu jelesnya

ahmad endo said...

pat makan2 n kuar ngan member memang best...hehehe

cik chinta said...

hencik papa tade, baru terkial dating dgn gf yek..=D

Aida Azryn said...

arghhh. ngidam chicken chop. Y__Y

Umie Artoqiemie said...

muda2 dah nyanyuk.. haha.

iyka syafika said...

mak aih.,,sedapnye

Phat said...

lapar la plak perut bila tgk pictures makanan kat atas ni huhu

izma. said...

bile plak kite nk lepak sama2 ni?? =)

Nur Farah Hani said...

wah wah hangout ngan makwe upenya.. best makanan.. :D

Syafiqah Hashim said...

laparrrr nya tgok makanan-makanan tu..ahakss...

annyss NADZRI said...

awk nmpk cantek sgt2 pkai tudung tu ^^

syirah rasid said...

kalo bg tomyam memg xmenolak. grrr

btw sai sukha sgtl;aaaaa ngan myvi bru uhh. wauuu

zOeY zAu YaH said...

pelangi: looo tempat melepak cik pelangi upanya haha..plan nk pi kulim ja last2 depa ajk pi sp..kira last minute tu..takpe..pasnih kita plan baik punyaaa...noh? hihi..

zOeY zAu YaH said...

ahmad: tapi x leh la selalu..kang bosan gak hihi

zOeY zAu YaH said...

kak maiza: haha bosan punya psl..akak kene carik kwn2 blk gak tu hihi

zOeY zAu YaH said...

cik: dulu hencik papa ade pun selalu gak jumpa depa nih tp dkt setahun x jumpa bila depa bz keja huhu

zOeY zAu YaH said...

aida: sian aida kan hihi cpt carik.

zOeY zAu YaH said...

umie: mkn semut byk sgt =D

zOeY zAu YaH said...

iyka: sedapppp...hehe

zOeY zAu YaH said...

phat: teringin kan? saya pun sama T_T

zOeY zAu YaH said...

izma: bila ada masa..contact2 lah ye

zOeY zAu YaH said...

nur farah: makwe tersyg hehe..

zOeY zAu YaH said...

syafiqah: terliur dah kan? hehe

zOeY zAu YaH said...

annys: ya meh? tq hihi

zOeY zAu YaH said...

syirah: tomyam pebret kebanyakan org hehe

ILA SYAMILA ♥♥ said...

gambar makanan nampak sedap. saya sedang lapar ! ;(

Mya said...

pernah makan kat sini! makanan dia bukan setakat banyak tapi sedap! wee

zOeY zAu YaH said...

ila: pi carik makanan skang hehe

zOeY zAu YaH said...

mya: dan ramai org juga haha

Nur_iman_hanna said...

wah...
murahnye...
lau kt sni jgn hrapla nk jumpe harga cm 2 ble mkn byk2...

zOeY zAu YaH said...

nur: murah kan...ehe

PinKy MoMMa said...

air no.3 tengah tengah skali tu sgt sedap huhu..tak rasa lagi tapi dah mcm sedap..camner ni ;p

meriahnyer korang..syiok makan berjemaah camni..

Pelangi said...

hehe..ok..bereh..:)

nuruashia ♥ said...

macam sodap..hek9!~

Mya said...

betul2! ramai orang, havoc gila! nasiblah makanan dia sedap hehe =)

Saiazuan said...

tak tau nak g mana klu balik kulim.. huhu

cik nur said...

wahhh best nyer kalo dekat KL nie dah la makanan tak sedap pastuh mahal plak tuh sabaq jer la

ღ p!nk veLvet ღ said...

lapar! lapar! lapar!
sekian

zOeY zAu YaH said...

pinky momma: mmg sedap tau..best kan mkn ramai2 camnih...bkn selalu hihi

zOeY zAu YaH said...

pelangi: hehe =D

zOeY zAu YaH said...

nuru: sedap..

zOeY zAu YaH said...

mya: berbaloi kan.

zOeY zAu YaH said...

saizuan: haha tu yg saya dok dlm umah ja..pi penang lah..

zOeY zAu YaH said...

cik nur: haha berbeza sgt kan?

zOeY zAu YaH said...

pink: saya pun T_T