Berdating bersama girlfrends

Assalamualaikum..


berdating dengan makwe2 sekelian.


9 haribulan balik kerja..akma dengan ekin mai amik saya kat rumah.

kami adalah menaiki kereta baru akma WEEEWWWIIITTT!

tapi saya semacam jakuness yang teramat sangat..

macam mana dia menukar gear dengan selesa padahal gear myvi baru adalah di bawah aircond?

kalau saya yang drive pastilah terkial2 di tengah jalan..

pastu kene pinpon dengan gengster di tengah jalanraya

siap dapat pakej penumbuk lagik kah kah..

tetapi bernasib baik kerana kereta beliau adalah selesa..

kalau tak cakap camnih sah2 haku kene tinggal tengah jalan HA HA..

kami pergi sungai petani.

hai awak semua..
saya adalah bernama zoey..
berumur 4 1/2 tahun..
dan saya suka pura2 comels..
nak mentackle saya? silalah berbuat demikian kalau anda mahukan
penampar jepun dari pakwe saya kah kah..

lepas ambil boypren akma kami pergi makan kat HOTMASS hapekebende tahhh...
cesss...! nyanyuk rupanya haku..T_T

saya adalah zoey dan beliau adalah ekin.
kami bedua sudah ada pakwe tapi pakwe kami belum mahu ma
suk meminang..
maka duduk diam2 sudah la..T_T

tahu tak kalau ada sesape yang kata2 kat saya,
ekin akan menyamar sebagai pembenci saya kemudian mengutuk2 saya bersama
pembenci saya.padahal ekin adalah mahu mengorek rahsia sahaja T_T
buat tanpa pengetahuan saya pula tu..haiiii laaa ekinnnnn...
nasib baik lah haku sayang hang...ha ha..

ini adalah akma bersama boypren beliau hencik zam.
 nak masuk belog terkontrobersi katakan..terpaksa la menutup muka masing2.

Atas:
minuman kami semua.
rasa dia not bad..

Tengah:
chiken chop ekin.
tepung adalah banyak dari isi ayam..tapi agak sedap.

bawah:
steak hapekebende tah yang saya punya.
daging adalah liat..saya makan roti dia saja.
rasa biasa2 ja.

Atas kiri:
Nasi putih dan sambal untuk akma dan zam.

Atas kanan: 
Sotong halia.
saya tak rasa so tak tau.

Bawah:
Tom yam
ni pun tak rasa,so tak tau.

ada satu lagi ayam hape tah..tak ambil gambar yang tu.
tu yang akma dengan zam jugak.

serius cakap macam tak percaya makan kat sini.
saya makan seorang sekali air hanya RM9.50 !
total semua RM39.90 !!!!

makanan dia letak tu banyak tau.bukan pesen kedekut la kedai nih.
customer dia ramai sampai kene beratur tunggu giliran tapi servis agak cepat.
not bad okes.

lepas hantar zam kami balik kulim..

dah melepas rindu saya kat depa..
lama gilas tak jumpa..
dekat setahun kot? tengok? lama tak lama memang lama la kan?

insyaallah pasnih nak jumpa kawan2 yang lain pulak.

like fanpage saya kalau sudi.kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.