Cupcakes ini comels T_T

Assalamualaikum..

sekarang saya suka makan kek..

baru2 ini teringin nak makan cupcakes..

kempunan punya pasal,tak pasal2 saya hallo2 kakak saya kakna minta resipi..

konon nak buat sendiri...

terkejut bukan kepalang lah beliau..

macam bermimpi sahaja adiknya yang seorang ini meminta resipi..


secara berhemah beliau cakap takyah nak buat,nanti dia balik bawak cupcakes pujaan hatiku itu..

YAHOOOO...!!!! kat dalam hati T_T


okes...jumaat cupcakes kalerfull itu selamat tiba didepanku...
amboi ayat..puuii...!

P/S: kakak saya buat bisnes kek.macam2 jenis kek..
kalau nak tempah terutama kat kawasan ipoh dan kulim
boleh call atau sms 012-4463570.

aising dia rasa macam2..
untuk saya kakna buat inti blueberry dan strawberry..
ada dua jenis..kek lembab dan kek kering(macam kek span)
yang nih jenis lembab.
naik gila saya tau...
overrrrr....=.="

untuk diriku ini hanya mendapat cupcakes didalam kotak biasa...
untuk customer dapat kotak cantik2...
okes fine...dunia memang tidak adil T_T

ok kawan2..saya mahu tidur..tapi badan tak sihat..
berasa seperti akan selsema...
wahai badan..silalah bertahan...ahad atau isnin sudah mahu cucok ubat..
(hari sabtu kemarin tak jadi cucok kat KPJ sebab ubat kena order)


like fanpage saya kalau sudi.ada kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.



28 comments:

Zul Fattah said...

best kot cupcake ni.. tp mahal r..

Pakcu Sofi said...

comel2...sekali masuk je dalam mulut pakcu ni,haha

eddy syrol said...

abg saya pandai buat kek... =.= sy tak

jom singgah sini sat
yazidy tak suka pura-pura


Hizami Li cakap pasal daniel adie

bloghok said...

klik dah..kifkifkif..cupcake se

kekwa10 said...

kene cucok ubt ape?

Aen Mohamed said...

wah sedpnya... nk ckit leh??

ღ p!nk veLvet ღ said...

wahhh~ chomel gilak cupcakes ni ... mau tempah gaq lah nnt, hehehe~

Sufinah Yussof (SY) said...

comel sangat sampai tak sampai hati nak mamam~ hukhuk~ macam mana ni~~~

Fiq Fikri said...

nenek sedap ka cupcakes tu :D

jann sinuja said...

suke makan cupcake jugak..sbb die comel gila lahh..kalau choc flavour mmg ohsem :)

Saiazuan said...

sedap ke cupcakes ni? hmm my ex suka sgt mkn cupcakes..

Cik Yatt said...

wah bestnye..nak..nak..nak

HI-DA-YAH said...

wuuuwuuuu~~ sedapppp aih! mintak satu :D

zOeY zAu YaH said...

zul: kt kedai mmg mhl..kt kakak saya murah jek

zOeY zAu YaH said...

pakcu: sbb kecik hihi

zOeY zAu YaH said...

eddy: pandainye =)

zOeY zAu YaH said...

blohkof: tq..siap ! hehe

zOeY zAu YaH said...

kekwa: =)

zOeY zAu YaH said...

aen: meh2..

zOeY zAu YaH said...

pink: hehe tempah2...

zOeY zAu YaH said...

sy: simpan tp simpan dlm prutlah hehe

zOeY zAu YaH said...

fiq: sedap wooo

zOeY zAu YaH said...

jann: comel dh sdp hehe..

zOeY zAu YaH said...

saizuan: sedap tau..aik kata ritu takde awek? kantoi haha

zOeY zAu YaH said...

cik yatt: =D

zOeY zAu YaH said...

HI-DA-YAH: hehe

Rtp Farra Arisha said...

arisha slalu juga makan cupcakes..tapi skrg dah tak fall in love with cupcakes..hehe.
btw, those cupcakes seem very best...nyummmmmmmmmy!

Saiazuan said...

ex le.. huhuh..