Kulit saya licin? auuwww...!

Assalamualaikum...

macam nih haaa kalau nak kulit yang licin *tetibe 

eh jap..jap..belum sampai ke level 'mari belajar cara licinkan kulit lebih licin dari lantai'

belum...belum...

akak zoey nak mengadu domba skit pasal kulit beliau
akak? terus berasa matang T_T


kulit saya banyak parut *nanges T_T

kulit saya pori2 besar *nanges T_T

kulit saya nak jadi jeragat *nanges T_T

kulit saya jenis kombinasi *okes..yang ni tak bape nak nanges =.="

tapi yang membestkan adalah sejak kecik kulit saya adalah licin..auww...!
okes bunyi melampau..=.='


emak cakap kecik2 dulu emak bagi saya makan telur separuh masak..
mungkin sebab itu kulit saya licin? susah naik jerawat?
hape ke teori nih haku pun konpius...

tapi mungkin betul juga? pasal kulit saya dengan CCE,kakna dan kakda adalah berlainan.

mereka2 itu tak makan telur separuh masak..saya seorang sahaja.

itu dulu..skarang kalau kau kasi telur separuh masak tu sumpah haku tak lalu.. 
kah kah..


hai awak...saya rasa amat mables sebab punya kulit yang licin..MUNTOH....!

kalau muka naik jerawat sila jangan stress...kang hormon tak stabil kang lagi galak dia naik..
tapi kalau nak stress jugak takpe...ai tak kisah pun uolllsss...
takde kene mengene dengan ai pun..ha ha..KEJI !

pakai produk yang sesuai dengan kulit..
jangan terpengaruh dengan orang..kulit dan hormon tak sama.
kang pakai simplysiti,kau sibuk2 nak berubah jadi seketul macam tokti..
err...macam kene kat diri sendiri jee...OK NEXT !

pastikan kulit bersih terutama sebelum tidur malam.
kauorang lah kene rajin..saya takyah sibuk2 nak rajin..
kat dahi awal2 suda dicop 'PEMALAS PUNYA BUDAK'
fine T_T

guna produk terutama mekap yang berkualiti.
bukan hape,bimbang kulit rosak dan naik jerawat...
kalau bimbang dato k tak minang takpe..kalau bimbang yang itu memang carik nahas namanya tu..

minum banyak air masak.
tapi jangan nak pandai2 minum sampai 1 kolah..
itu AMALAN sesat namanya...


sila jaga kulit awak baik2..
tak kira awak putih atau gelap..yang penting kulit sihat dan licin..
barulah senang dan cantik bila mekap..tapi kalau dah mables amat tuh takyah mekap
pun nampak cantik..
takdelah cam budak seorang ini kan...ini..ini..yang tengah taip nih...
beliau ini kena mekap pasal..errr...takyah citer..ha ha...

itu je yang saya selalu amalkan...tapi 'TERBABAS' lagi kerap saya amalkan T_T
kah kah..dasar pemalas !

 kulit licin boleh menambah keyakinan diri..weewwwiittt...!


like fanpage kat sidebar kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin...

tenkiu.