tutorial how to wear false lashes on upper and lower lashline

Assalamualaikum...

hai kawan2..marilah kita mentengok video cara pakai bulu mata
mengikut cara saya yang comot...
habislah..T_T

dah lama buat baru sekarang mahu upload...biasalah..paham dah..paham dah...

video nih dibuat secara rushing,kerana itu ianya comot dan buroks
siap terkeluar habis suara kartun saya yang amat hebat itu..abaikan sajalah ya..=.="


1) boleh guna twizer untuk pakai bulu mata.saya guna jari saja.

2) saiz,jenis dan ketebalan bulu mata ikut pilihan sendiri.

3) guna gam jenama zivianne supaya bulu mata melekat lama.

4) tarik perlahan2 untuk tanggalkan bulu mata..
bermula dari hujung ke tengah dan hujung satu lagi..
so bulu mata tak rosak dan boleh pakai lebih dari sekali.

5) cuci bulu mata guna make-up remover dan putik kapas.
cuci perlahan untuk tanggalkan segala kotoran terutama
kesan gam dan maskara.
keringkan dengan putik kapas bersih kemudian simpan dan boleh dipakai semula.

6) bulu mata bawah tu saya suka pakai di bawah bulu mata asal.
sesetengah orang pakai di atas bulu asal.ikut keselesaan ok.

sengaja pakai over2..kalau awak semua tak nampak sedih lah saya T_T

saya adalah berani..adakah awak juga adalah berani? PANG !


reaksi muka sebegini pastilah yang paling dibenci oleh CCE

hai...saya adalah si perasan comels...ouw..! ouuwww..!!


ini kalau tak pakai bulu mata palsu..
apesal tetap berasa comel nih? kah kah minta penampar sungguh !

selamat mentry kawan2...

like fanpage saya kalau sudi.kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu si cantik manis >_^ 
(bodek)