Cek pertama hencik nuffnang bagi

Assalamualaikum...

pagi tadi muka senyum lebar2..
mulut senyum lebar2..
mata senyum lebar2..
tangan senyum lebar2..
hati senyum lebar2..
kocek lagiiiiii senyum lebar2..
hey..hey..apesal tak pasal2 nih?

pagi tadi saya telah mendapat cek wang saku yang buat haku jadi 3 suku
kah kah..

hencik nuffnang tersayang,terhensem,terpemurah telah membagi cek itu
kepada saya...
amoih cik senah..dah dapat cek terus kau panggil sayang intan payung ya?

ini cek pertama..maunya saya tak jakun...
jakun pun kalah dengan kelakuan saya ini...

tak banyak tapi alhamdulilah..
hari2 membuka nuffnang...dan hari2 manyak senyum woooo....
akaun nuffnang itu telah menunjukkan angka yang lebih dari biasa(untuk bulan ini).
pastilah ini kes bukan cinta biasa...
tapi ini kes jatuh cinta setiap masa..! kah kah bodek nuffnang nampaknya budak ini..


marilah sayangkan nuffnang lebih2..
hehehehehehehheehhehehehehehwehpenatlah!

nak gi beli banglo seketul...babai..

eh jap2...tq sy sebut2 saya..patutlah tercekik makan roti tadik hihi..
klik sini > SY

like fanpage kat sidebar kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah.amin..

tenkiu.