hari itu saya buat headband

Assalamualaikum..

hari itu sangat bosan..jadi saya berasa seperti teringin sangat nak buat kerja D.I.Y semula..
tapi bila dah sebut rajin tu takyah lah ingat saya rajin sangat sampai hari tu gak
nak buat mende2 nih semua....

esoknya baru terhegeh2 nak beli bahan dan setat buat..

saya buat 3 headband..

ini kaler ungu...tolonglah cakap ianya comelss....
kalau cakap ianya comelss seperti daku lagilah digalakkan kah kah..

ini pink lembut..sila cakap ianya lembut seperti daku...hey hey...
sila jangan cakap macam itu..saya tak suke lembut2(sifat).
terima kasih.
T____T

ini saiz besar..sesuai untuk orang over macam..err..macam...
ok kauorang mesti dah tahu...nih haaa.....I LEETUUU...

saya ada plan nak buat  dan jual headband,pin dan klip..
tapi guna material yang sesuai dan lagi cantiklah..

like fanpage kalau sudi.
www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.