Senyum dengan yakin walau gigi macam pagar tak siap

Assalamualaikum..

tajuk sudah mengutuk diri sendiri..

takpe..takpe..mengutuk diri sendiri adalah satu kebiasaan..
kalau tak kutuk semacam satu kehairanan saja hihihihihihi...

kenapa hihihihihi dan bukan hahahahhaha macam selalu?

entry ini pasal gigi macam pagar tak siap..
pastu takkan nak hahahahaha tak tentu pasal?
kang kecik hati gigi ai kang...

ai kecik hati takpe..gigi kecik hati harus berasa takut..
elok2 pagar tak siap terus jadi pagar roboh tak siap2..
haaa..kan naya ja kan...

gigi atas tak sama...gigi bawah berterabur..
bila senyum dari depan nampak macam ada satu ruang yang takde gigi T_T
KASIHAN...

saya mempunyai siong...tapi takyah pandai2 nak cakap
saya adik edward cullen ke,keturunan raja bersiong ke,raja kapoor pun bukan.

orang cakap sebab keturunan..
mungkin betul.dalam family saya 3 orang ada siong.
mak saya ada siong di kiri dan kanan..
saya ada siong di kiri dan kanan..
hecik zul abang saya ada siong di..errr..sebelah saja..cesss..kod beliau tak sempurna
untuk diserapkan kedalam geng 'siong menawan kalbu weeewwiittt...!'
pakwe saya pun ada siong kiri dan kanan..
eh budak ini..tak pasal2 sungguh...

dulu zaman kecik2 malu nak senyum pasal rendah diri.
dalam kepala dan hati asik fikir nak cabut,nak buang,nak kawen..
eh kawen pun kau pikir budak?
nampak sangat semangat GATAL tu dah ada sejak dulu T_T

orang cakap takleh cabut kang effect kat mata..ya ka?
rasanya tak kot...ramai jek yang dah cabut.

 percayalah sesape yang ada siong akan ada masalah
menyebut perkataan yang ada 'S'.
fineee....

ramai yang suka dengan siong ini..
jeleslah gigi lain kat siong nih...tak pasal2 merajuk gigi saya yang lain..

tapi nak cakaplah kan..
2 batang gigi depan saya tak bape mables..
dulu patah separuh..giler kau tengah gigit tulang ayam terus prap2 dia patah  T_T

pergi klinik gigi laju2..doctor buat gigi tiruan separuh.
lama2 kaler dia tak jadi putih dah....tapi ade haku kisah? ha ha ha..

walaupun lebih banyak senyum tak nampak gigi tapi sekarang saya sudah yakin..
nak senyum siap gelak besau2 nampak gigi pun tak kisah dah...
yakin boleh..rakan muda..
haa tengok kan dah ternyanyi...

saya senyum tak pikir apa dah..
jangan jeles uoollss..hencik papa boleh nak ngorat saya dulu pun
sebab dia selalu tengok saya asik senyum...
skang boleh la kalau uoolss pun nak pi senyum lebar2 kat jejaka mana yang terbekenan tuh..
mana tau dapat 2,3 bf leh buat setok ha ha ha hapekebende haku ngajar nih haaa...

nak pakai braces tapi tunggu dulu..
biar settle bab kesihatan dulu baru pikir nak cantikkan gigi ke,
nak bedah pelastik ke hapa ke kan..

ramai tak kasi pakai...dah tak manis senyuman kata mereka...
itu kata mereka..bukan kata saya..haha..
haha tu baru kata saya..

tak kira apa rupa gigi kita,
pastikan bersih dan tak rosak.
yang penting selalu senyum sebab senyum itu ubat.

like fanpage kat sidebar kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.