Tutorial: cute make up with hot pink lips

Assalamualaikum...

hari itu tak tahu hendak buat apa..
duduk seorang diri rumah adalah sangat membosankan tahu?

jadi saya pun membuat video syok sendiri..

mekap comel dengan bibir pink panas konon?
(cute make-up with hot pink lips)
ini punya translate pakcik google pun kalah nih...

nasib baiklah emak dengan bapak tak pernah komplen 
saya asik bermekap dan bervideo dari memasak...
kalau komplen2 harus merajuk selama setaun...kah kah..
ehem2..ini serius bukan main2..kalau kauorang komplen2 pun saya akan merajuk juga..
jadi sila jangan komplen2 okes...(ini adalah ugutan T_T)

mari kita setat ^_^

hey..! saya adalah pencinta kaler rona roni..

lolipop itu seperti sedap padahal rasa semacam sabun T_T

posisi bibir saya adalah comels bukan?
lempang 44 kali T_T

muka bajet adalah edentiti...




lain2 tuto mekap sila klik >>> SEMUA TUTO MEKAP
lain2 tuto shawl sila klik >>> SEMUA TUTO SHAWL

muka suram boleh jadi riang dengan bermekap..ke haku sorang je yang riang?
=.="

mata simple tapi effect dari bulu mata tu buat ai perasan ala2 rozita che wan..
auuuwww ! over kau cik puan....

ini effect buat2 comel..

ini effect mulut minta penampar..nak baling selipar jepun pun boleh juga..
takde halangan..
T_______T

baheklah..selamat mentry kawan2.

like fanpage kat sidebar kalau sudi.

klik nuffnang bedah..amin..

tenkiu.