Tutorial Simple fresh make up for class

Assalamualaikum...

hai kawan2..esok awak ada kelaskah?
esok awak akan berjumpa lecturer hensemkah?
ok takyah jawab..saya tak tanya pun soalan maut semacam itu..
tah sape tah yang taip soalan tu saya pun tak tahu..
betullll saya tak tahu...
(berpeluh dengan hebat =.=")

esok awak ade kelas?
kalau ade boleh try mekap ini..
kalau takde takyah lah sibuk2 kau nak buang tebiat
bangun pagi2 mekap molek2 pastu sambung tidur balik..
memang tak pasal2..


eh jap2...
props kemain gedik saya buat..siap buku lah,bag lah,baju kurung lah..
menangis budak nerd tengok haku T_T

mekap tang mata tenggelam dek kamera yang perasan hebat..
CISSS !!!

selamat pagi...
ini kata saya kat lecturer hensem..kahkah..lempang skit..

budak yang gigih memikirkan masa hadapan T_T

bila pakai sepek tak boleh duduk diam2 macam budak nerd kah?
gigit pen macam minta penampar..

pastu gedik..
nangis mak haku tengok nih weh..!

tak sopan betul budak yang seorang ini...=.="

hapekenbende stail saya buat ini..
memakai lens lalu ditambah dengan sepek..
memang daouble trouble!
patutlah fenin lalat..rupanya power rabun melebihi had..


lain2 tuto mekap sila klik>>  MEKAP
lain2 tuto shawl sila klik >> SHAWL

saya adalah budak yang cintakan buku..
erk?

hari itu saya bosan tapi punya masa yang terhad.
terhasillah mahakarya berwarna warni tapi simple dan cepat seperti ini T_T

kiri: muka comot2 bangun tidur pastu ditambah malas pergi kelas pulak kan...

kanan: muka bersemangat secara tak pasal2..

sekarang saya suka buat mekap yang simple seperti ini.

selamat mentry kawan2..

like fanpage saya kalau sudi.
kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.


33 comments:

Mya said...

oh thanks ya utk tuto makeup simple2 cemni. suka makeup simple:)

Sufinah Yussof (SY) said...

a'ha! ni la yang SY tunggu2 selama ni. haha~ cantik! memang fresh! yang paling penting, simple! owh'yeah!

#ciksuzlin said...

yeah~~another video! nk try makeup ni esok :]

emieysandra said...

cantik! suke sgt :)

zOeY zAu YaH said...

mya: hehe try ok

zOeY zAu YaH said...

sy: so tryah ok? hihi

zOeY zAu YaH said...

ciksuzlin: okeshhh try jgn x try hehe

Cik Yatt said...

esok takde klas..tpi esok nk pi jmpe buah hati..hehehe..

ermm.btw suke makeup cmnie..simple..:)

zOeY zAu YaH said...

emiey: hehe tq

zOeY zAu YaH said...

ciky yatt: haaa leh lah try pi dating tu hehe

Kumbang Jingga said...

kalau ada pelajar dtg class make up camni confirm aku tak ponteng class mcm dulu dah hehehe

Zana Adieyza said...

simple but sweet! mmg sesuai untuk student..

merahitujambu said...

wow..terima kasih dear

Cik Saila said...

sweet :)

KiKiHanakO said...

simply fresh!

ღ p!nk veLvet ღ said...

suke yg mekap simple2 camni ... bole perasan mude, hahaha~~

zOeY zAu YaH said...

kumbang: amoih2...

zOeY zAu YaH said...

zana: haha saya buat yg simple ja kak.

zOeY zAu YaH said...

merah: sama2

zOeY zAu YaH said...

cik saila: tq =)

zOeY zAu YaH said...

kiki: hehe try la

zOeY zAu YaH said...

pink: hehe leh jek..nampak mude remaje

Aida Azryn said...

kantoi! nampak ada sticker harga kat pensil tu. haha. :B

Mizz ErMa said...

nanti boleh la try taem p jenjalan kat korea nanti..hehehe =D

Akulah Pak Lan said...

*tgh pikiaq nak pakai tudung apa esok*

nuruashia ♥ said...

boley try ahh pasni hak9!~

naf. said...

cantik:)

zOeY zAu YaH said...

aida: tu bkn harga lah..tu sticker tanda nama saya hehe

zOeY zAu YaH said...

mizz: ha boleh ler sesangat.

zOeY zAu YaH said...

apl: amoih jd 'adik lan' pulak ke? haha

zOeY zAu YaH said...

nuru: try2..hehe

zOeY zAu YaH said...

naf: tq =)

N U R A L Y N said...

alorh..cmne na make up ni..ta pandai la... :(