Tutorial: Sweet peach & rossy make up

Assalamualaikum...

awas kawan2...entry ini banyak gambar...
HAHAHAHA...erk eleh...saje nak berbangga dengan diri sendiri..
*laaa macam ni pun boleh?

walaupun awak semua mungkin akan cakap semua gambar
saya penuh dengan unsur2 edit tapi saya nak cakap juga...
dey thambi...! kamera yang sayangkan saya bukan saya yang edit bagi lawa gilaaaa...
haaa kau tengok? tak pasal2 uncle thambi yang haku sebut2 padahal
uncle thambi baik2 saja..awak semua pun baik2 saja...saya yang over gila hahahaha...

*saya guna blusher sebagai eyeshadow sebab kaler peach blusher tu sangat comel hokeh..
eyeshadow saya takde kaler tu T_T

menangis CCE nengok kakaknye yang super hebat..
takyah susah2 nak pakai reflector tu semua...
cahaya matahari sangat memberi kerjasama kahkah...

diri sendiri berasa gambar ini sangat suwit like sugar bebeh !
atau boleh juga cakap suwit like roses bebeh !
haaaaa...boleh jek senah...

saya juga sukakan gambar ini...
hey..hey..apesal tak cakap suka semua gambar saja?
itu kan lebih indah dan menyatakan keseluruhan perasaan?
*monolog dengan diri sendiri T_T

gambar ini buat saya rasa sayang macam nak tidur sambil peluk kameraku itu..
terima kasih sayangku papa...
ehem2..ucapan di angin lalu pula...

sekali sekala kita perlukan gambar gediks untuk menjelskan stalker kita..
hahahahahhaha...eh tak suwit langsung gelak semacam ini =.='

bunga di tangan sangat lawa,
ianya sama seperti di kepala,
iya..iya..saya tahu apa soalan anda,
memang itu bunga yang sama...hahahahaha...

pemantun yang hebat sudah kemari...hahahahahaha...(sambung gelak).



nak tengok tutorial mekap yang banyak2 tu? 
sila klik >> SEMUA ENTRY MEKAP

nak tengok tutorial pakai shawl yang banyak2 tu?

saya takdelah menarik kalau tak mekap,tapi bersyukur dengan apa yang ada.
bermekap saja kalau itu boleh tingkatkan keyakinan diri.
jangan peduli cakap2 orang..yang penting niat betul =)

sweet & soft =)
*haku jek perasan camtu T_T

selamat metry kawan2..

like fanpage kalau sudi(ada kat sidebar) atau carik kat
www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

P/S: sekarang sudah hampir pukul 2 pagi..
mahu tido..esok nak ikut CCE dengan emak ^_^
sila tampar saya kalau saya takleh bangun pagi =.="
babai..