hati2

Assalamualaikum..

saya nak pesan kat kawan2 blog..

hati2 kalau ada komen yang mengata kat anda,melagakan anda dengan orang lain,
menghasut dan mengbla..bla..bla yang tidak indah..selalunya kat shoutbox...
 pastu letak link orang2 tertentu terutama link orang2 yang glamer..
cisss punya worang kan...

saya penah masuk satu blog yang kena..
guna nama dan link blog cik epal pastu komen yang tak indah kat shoutbox pemilik blog..
nasib baik pemilik blog sedar itu bukan cik epal tapi hanya orang yang menyamar...

blog adik saya si cucucikembun.blogspot.com pun kena..
guna nama dan link blog maria elena pastu komen tah hape2
kutuk2 saya...lagakan saya dengan adik saya..
kerek kan? mesti dia tu haters saya...
mula2 CCE percaya itu maria,tapi ada yang baik hati siap kasi bukti orang leh menyamar
sebagai maria...saya lak memang dah tahu pasal maria tu mana kenal saya pun..
dan dia tak akan mempertikai kecantikan orang lain kan?

nasihat saya...kalau ada komen tah hape2 kat blog terutama kat shoutbox,
sila masuk ke link tu dan tanya kat pemilik link betul ka dia yang komen..
kalau betul takpelah..bolehleh berperang hahhaha..kalau bukan dia, sah ada orang menyamar.

hati2 ya..

like fanpage kalau sudi >>> WWW.FACEBOOK.COM./zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.