hati2

Assalamualaikum..

saya nak pesan kat kawan2 blog..

hati2 kalau ada komen yang mengata kat anda,melagakan anda dengan orang lain,
menghasut dan mengbla..bla..bla yang tidak indah..selalunya kat shoutbox...
 pastu letak link orang2 tertentu terutama link orang2 yang glamer..
cisss punya worang kan...

saya penah masuk satu blog yang kena..
guna nama dan link blog cik epal pastu komen yang tak indah kat shoutbox pemilik blog..
nasib baik pemilik blog sedar itu bukan cik epal tapi hanya orang yang menyamar...

blog adik saya si cucucikembun.blogspot.com pun kena..
guna nama dan link blog maria elena pastu komen tah hape2
kutuk2 saya...lagakan saya dengan adik saya..
kerek kan? mesti dia tu haters saya...
mula2 CCE percaya itu maria,tapi ada yang baik hati siap kasi bukti orang leh menyamar
sebagai maria...saya lak memang dah tahu pasal maria tu mana kenal saya pun..
dan dia tak akan mempertikai kecantikan orang lain kan?

nasihat saya...kalau ada komen tah hape2 kat blog terutama kat shoutbox,
sila masuk ke link tu dan tanya kat pemilik link betul ka dia yang komen..
kalau betul takpelah..bolehleh berperang hahhaha..kalau bukan dia, sah ada orang menyamar.

hati2 ya..

like fanpage kalau sudi >>> WWW.FACEBOOK.COM./zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.

21 comments:

sully86 said...

tak de kerja lain nak buah ar

fathiahRAIHANA said...

Lah mcm ni pny org pun ade ea ?
susah betul la , haha .
takde hobi lain dah ke smpai nk laga2kan org -.-

nuruashia ♥ said...

wohoooo...penah kena...FL dtg blog hahaha..pdhal FL mne ntah hahaha

Cik Eka said...

sebab tu salah satu eka x guna kotak jerit..
pernah kena mcamni jugak...

ada anon,ada promot bible dan mcm2 lagi

paling keji,letak iklan mereka suruh kita klik..sakit hati

Cik Yatt said...

spiko ape..haha

zOeY zAu YaH said...

sully: mmg takde keja..

zOeY zAu YaH said...

fathiah: haters lah selalunya..

zOeY zAu YaH said...

nuru: tu lah..kalau dtg baik2 takpe tp kalau dtg pastu ckp pelik2,krg ajar,komen bukn2..kene hati2..menyamar ja tu..

zOeY zAu YaH said...

cik eka: sama lah kita hehe..

zOeY zAu YaH said...

cik yatt: haaa tahu takpe hehe

cik najihah said...

thanks for the remind

Juliet_iRa~" said...

dasyatnya zoey..

awat la haters tu hate awk sgt ek?

pdhal awk tak usik pon diorang tu..

isk2..mcm2 ragam manusia skang ni..

emieysandra said...

mmg kne hati-hati..dunia maya ni tanpa smpadan, ape2 je org leh buat kan :)

Rtp Farra Arisha said...

sikap yang aneh =,=

zOeY zAu YaH said...

cik najihah: sama2 mengingatkan.

zOeY zAu YaH said...

juliet: biasalah..penakut mmg camtu..berani buat kt blog org len ja..ingat org mengong cam dia ka..hehe

zOeY zAu YaH said...

emiey: yup..yg pntg jgn cpt melatah..siasat2 hbs2..kang tak psl2 pemilik link yg dipandang serong padahal dia x tau apa pun...

zOeY zAu YaH said...

rtp: biasalah..ramai org pelik2 sekarang ini hihi

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

mcm2 la atoii!

DeeaNash Dania said...

sy pown pnh kne...org 2 mmg kurang aja n xberani..Dengki!!!Aty busuk..eee..Xsuke betol org mcm 2 kn!!!

Wawa Tasliman said...

tak suka dengan orang macam ni.. if kutukan membina ok jugak.. ish ish..