kamu yang manis

Assalamualaikum...

eh tak..tak...bukan budak dalam gambar ni yang manis...
ok itu ayat pembukaan dari saya..hey gediklah kau..!

baru2 ini saya kempunan betul nak makan aiskrim magnum dengan coklat kit kat.
kempunan itu tak over tapi memang over kalau itu adalah tanda mahu period..!
owh saya akan teringin makan manis2 bila nak period..

lepas makan mahu lagi..lagi..lagi..dan lagi...
weh apesal tak kempunan cekelat 2 posen saja? 
kalau macam itu 10 ketul balang haku beli buat setok..

itu semua dialog orang yang sedang period..memang beginilah kan?

 aiskrim ini memang sedap...
manis dan tebal dan sedap dan...
ok....untuk apakah bercakap hal kesedapan di saat2 ini?
akibatnya air liur mula meleleh dan perut juga sedang berbunyi =.="

dua2 ini kegemaran saya sekarang...
owh..mahu lagi..lagi mahu..mahu lagi..lagi mahu...
tolonglah..ianya sangat sedap dan menterujakan tahu?
(tak cakap pun orang dah tahu..ayat teruja betul =.=")

ok sudah habis..

like fanpage kalau sudi.
kat sidebar atau cari kat www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.