saya suka akan ini

Assalamualaikum..

hai pencinta cekelat,saya adalah pencinta ________
*sila isi tempat kosong dengan pikiran yang lapang..
kalau otak kosong pun takpe..dibenarkan isi jugak.
.
.
.
.
=.="
eh jangan lempang saya dulu..

mari kesini tengok ini..
apakah ini?
*ini punye soalan memang ditahap kesukaran melebihi soalan calculus,
calculas dan claus pakcik santa.

tapi paling sukar adalah kesukaran menerima kenyataan
pabila ada yang cakap ini adalah ayam kfc !
sape yang jawab camtu? sape? sape?

mari saya bercerita hal yang sebenar...

saya adalah pencinta aiskrim.
sangat suka makan aiskrim..
bila stress pun nak makan aiskrim..

aiskrim diatas adalah aiskrim santan berharga RM1.50 secawan.
dijual oleh pakcik naik motor sambil bunyi KELETING!KELETING!KELETING!
haaaa...kau boleh bayangkan tak?
kalau tak boleh takpe..duduk saja diam2..

ianya sedap dan saya suka.
tapi aiskrim lain pun suka juga..
pendek kate takde aiskrim yang saya tak suka..
semuanya suka..
*eh peninglah semacam ini @,@

baheklah..mari menyambung kerja masing2.
dah takde kerja dah nak menghadap belog buruk ini.

sekian.

like fanpage saya kalau sudi..kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.

*** INI ADALAH ENTRY AUTO PUBLISH.
SORRY YE KALAU SAYA TAK BALAS KOMEN DAN
KUNJUNGAN AWAK SEMUA.
SAYA AKAN BERCUTI SEHINGGA 3 HARIBULAN.
SAYA AKAN LAKUKANNYA SELEPAS PULANG.
TQ