saya suka akan ini

Assalamualaikum..

hai pencinta cekelat,saya adalah pencinta ________
*sila isi tempat kosong dengan pikiran yang lapang..
kalau otak kosong pun takpe..dibenarkan isi jugak.
.
.
.
.
=.="
eh jangan lempang saya dulu..

mari kesini tengok ini..
apakah ini?
*ini punye soalan memang ditahap kesukaran melebihi soalan calculus,
calculas dan claus pakcik santa.

tapi paling sukar adalah kesukaran menerima kenyataan
pabila ada yang cakap ini adalah ayam kfc !
sape yang jawab camtu? sape? sape?

mari saya bercerita hal yang sebenar...

saya adalah pencinta aiskrim.
sangat suka makan aiskrim..
bila stress pun nak makan aiskrim..

aiskrim diatas adalah aiskrim santan berharga RM1.50 secawan.
dijual oleh pakcik naik motor sambil bunyi KELETING!KELETING!KELETING!
haaaa...kau boleh bayangkan tak?
kalau tak boleh takpe..duduk saja diam2..

ianya sedap dan saya suka.
tapi aiskrim lain pun suka juga..
pendek kate takde aiskrim yang saya tak suka..
semuanya suka..
*eh peninglah semacam ini @,@

baheklah..mari menyambung kerja masing2.
dah takde kerja dah nak menghadap belog buruk ini.

sekian.

like fanpage saya kalau sudi..kat sidebar.

klik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.

*** INI ADALAH ENTRY AUTO PUBLISH.
SORRY YE KALAU SAYA TAK BALAS KOMEN DAN
KUNJUNGAN AWAK SEMUA.
SAYA AKAN BERCUTI SEHINGGA 3 HARIBULAN.
SAYA AKAN LAKUKANNYA SELEPAS PULANG.
TQ

14 comments:

AfiQ said...

nmpak sgt sedaaap!

Cik Yatt said...

waaaaaaa...kite pon suke eskem...nak2..

yuyueyuliana said...

dah jarang jumpa pacik keletingggg kat sini . teringat zaman budak2 kan? nak2 tabur kacang atas eskrim. nomnomnommy !

Mira Marcello said...

mira pun sukaaaaaaaaa sangat
kat aiskrim!
perasa coklat! yummy!

nur fatinah mohammad shariff said...

eskrem eskrem~ mai beli mau beli ! hee~ :)

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha~ saje nak memenuhkan entry lah ni kan? :p

Ain SSB said...

Tau ni! Tau ni! haha. Ya Allah, rindunya nak makan ni! :(

Rtp Farra Arisha said...

arisha pun suka makan es krim..everytime and anytime ;)

♥ MRS ZACKS ♥ said...

nmpak sedapppp !! Nyummmm3 :))

w-p said...

nyumy2 sdap nyer....

Ain SSB said...

Btw Zoey, Ain ada tag Zoey kat sini! Terpulang la kalau nak buat ke tak. Kalau rajin buat la ye! :)

Mya said...

alamak tempting sangat ni! *pengsan

cik nur said...

hurm ice cream pun fav nur jgak tau hehe ^___^

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sedapppp rasa santan sekerim ni..