Tutorial: Red Lips & Drama Look *INI STICKY POST.SELEPAS 26.11.11 SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY TERBARU.

Assalamualaikum...

tajuk nak gempak jek...
mahunya tidak...mekap ini memang drama habislah...
mata dramatik,pipi dramatik,mulut dramatik..
hey gila kuasa punya mekap...
mekap je gila kuasa..saya tak gila kuasa...tak..tak..

boleh ditry kalau mahu pergi dinner,ptohoshoot atau apa2 saja
majlis/tempat yang dirasakan sesuai..
kalau takat nak pergi pasar malam takyah la sibuk2 nak try...
jangan nak over sangat ehhh...

p/s: macam biasa,video ini punya bunyi2 bunyian yang menghampeskan...
biasalah..biasalah..anak2 jiran bernanyayilah,jiran bertukanglah,
blablablah lah..belah la weh!
(tensen dengan diri sendiri)
(@#%%^%&%^)

sekarang saya sudah tahu camne nak buat video takde
bunyi2 tu semua..jeng3x....tunggu video saya yang akan datang...

mari mulakan...

*saya guna naturactor dalam tuto nih.
*bulu mata bawah tersilap pakai dalam tuto nih..konpius punya pasal...
kasihan T_T
*kipas dalam gambar saya beli kat padang besar..
memang niat nak buat tuto ala2 dramatik mulut merah/oren macam ini.











like fanpage kalau sudi.
ada kat sidebar atau boleh cari kat www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com.

klik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.