inner bawal style terbaru

Assalamualaikum...

hey kawan2..tahu tak inner bawal adalah style terbaru-terkini-dan-sensasi?
ke saya sorang je rasa ianya adalah terbaru?
baheklah..baheklah..takyah nak lama2 memalukan diri sendiri yang ketinggalan T_T

inner ini 4 segi kalau nak pakai lipat 3 segi macam bawal biasa.
ianya comel,ringan,sejuk dan yang paling penting senang nak bentuk.
takyah sibuk2 nak spray kiwi atau guna lilin semata2 nak bagi keras kat depan.
boleh bagi muncung lagi tapi saya suka buat muncung biasa saja..
boleh adjust kepanjangan yang kita nak.
harga RM8/pcs..murah kan?

inner nih handmade tau.
pembuatan dia kemas sangat2..
saya tak jumpa walau 1 pun benang yang terkeluar.
kain bawalnya pulak jenis yang berkualiti dan senang dibentuk.

kalau mahu dapatkan inner super comels ini sila klik 


ownernya si cantik ini >>> Babynalisa Emerald Full

kat sini bukan jual inner bawal je,ada lagi tudung bawal 2 tone,
aksesori kepala yang comel2,ice-cream shawl,pashmina satin dan leopard,
lace scarf.

yang penting saya suka inner bawal ini..cantik dan senang nak bentuk hokes !

inner bawal biru muda.

boleh pakai dengan tudung bawal biasa juga.
saya rasa pakai tudung bawal dengan inner nih lagi senang dan cepat.
kalau pakai tudung bawal terus,kat depan tu susah nak jadi muncung.
yang inner nih senang..sekali letak terus boleh pin sebab dah terbentuk elok.

okes..kalau awak semua belum terpengaruh tak tahu nak cakap apa...
memang pungpang2 haku sejak tadi T_T

pandangan tepi..

ribbon comel tu juga dari babynalisa collection.

ini style tudung bawal yang saya reka hari tu.
boleh cari kat label 'tutoshawl'.
tajuk 'tutorial cara pakai tudung bawal cute style'

inner hijau.

warna inner memang terang dan mengancam auwww!
ok takyah lah nak bayangkan lepas pakai terus bunyi auww tu =.="

inner ni boleh buat teknik *slunting uoollsss...
*inner yang bersilang.

entah hape yang saya belit2 sampai boleh jadi bersilang macam ini..
tapi ianya sangat comels bukan?
hihihihihihihihihi...(gelak gediks).

inner biru muda.

cuba lihat sekali lagi,2 kali lagi,3 kali lagi,ok cukup !
style ini adalah tidak sama dengan style mula2 tadi walaupun style bawalnya sama
dan bahannya juga sama..
eh peninglah !

inner ini boleh buat macam2 style juga tahu.
tahu ke tak tahu ni? (emo).

pandangan dari tepi.

saya lapiskan inner diantara pemakaian tudung bawal.
macam style je kan?
hahahhahaahaha...CUKUP !

inner pink kemerahan tapi kamera saya dah tukarkan kaler tu
jadi merah terang =.="

boleh pakai dengan pashmina dan shawl.

dah macam inner neck fungsinya kan?
 tak rugi kalau beli inner nih.

lace scarf jingga.

skarang kan glamor dengan style dian pelangi tu?
style tu pakai bawal dengan lace scarf.
ataupun boleh pakai lace scarf sebelum pakai inner bawal tadi.
kot2 nak lagi kemas dan taknak rambut terkeluar kan.

bentuk 4 segi dan lipat 3 segi kalau nak pakai.
boleh adjust saiz time lipat 3 segi tu.

terima kasih sangat2 kat babynalisa emerald untuk semua inner dan aksesori yang comel tu.

like fanpage saya kalau sudi.
ada kat sidebar atau boleh cari kat www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.