kalau baju singkat buat camnih haaa...

Assalamualaikum...

selalu je kan lepas beli baju secara keriangan tak cuba hape dah
pastu balik rumah try2 rupanya singkat...
what the#@$#$%%$#????
terus rasa nak sumpah2,kunyah2,telan2 tukang jual tu walaupun beliau
langsung tak bersalah dalam hal ini T_T

jadi secara baik hatinya saya selaku tuan belog
yang perasan bagus dan hebat dan cun juga telah berbesar
hati dan berbesar kepala sekali nak share mende alah yang cover masalah
baju singkat sampai duduk pun nampak segala mak nenek kat 'dalam' tu kan..

meh tengok meh..

jeng..! jeng..! jeng..!
inilah yang dipanggil extender hapekebende tah...

fine..tahu dah..kauorang nak soseksosek kat dalam hati 
pasal orang semua dah tahu siap kecoh secara diam2,
kau(si tuan blog) baru nak kecoh secara kepoh2 kan?

dulu memang jakun saya ini...
heran betul kalau orang pakai seluar then masih pakai skirt kat luar?
memang sah jakun T_T

dia macam skirt..eh memang asalnya skirt pun.
jenis high waist..pinggang tinggi ler..
pakai macam gambar saya tunjuk tu..
so bila duduk ke hape ke memang tak nampak lah kawasan2 dan objek
yang tak sepatutnya.

yang ini saya buat sendiri tu yang nampak buroks gila..
dan kain dari jenis getah2 skit..so dia melekat kat paha secara tak pasal2 =.="
pastu dalam gambar nampak kaler biru cam kain sekolah..
padahal kat luar kaler cam petronas tu..
tapi hade haku kisah ke?
takde..takde..

kalau awak semua nak,boleh beli je skirt
kat mana2 pastu pakai cam saya pakai tu.

p/s: sekarang hobi saya adalah menjahit..
macam2 saya jahit senah oiii..

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.