nak tahu tak kat mane nak dapatkan skirt yang cantik macam saya pakai nih?


Assalamualaikum...

skarang ini sangat suka pakai skirt.
lepas pakai terus bajet ayu tak terkata
hahaha..jadi ape motif gelak tu?
hey sukahatilah nak gelak ke,nak nanges ke,nak cepuk ke,sukahatilah kan?
*ceh elok2 jadi ayu terus jadi layu =.="

ramai betul yang tanya..
"cik zoey cantik manis intan payung..kat mana nak beli skirt gojes2 tu semua?"
*tolonglah paham kenapa ada ayat puji pujian itu T_T
jadi meh sini saya nak bagitau kat mana boleh beli skirt yang ayu2 gitu..

p/s: ada entry pergi date pakai skirt ini..nanti boleh tengok lagi 
saya dengan skirt ini ok hehe..
ini saya yang memakai skirt cun gila kaler pink..

suka betul dengan maxi skirt ini...

> skirt ini sangat selesa sebab kainnya ringan.
> jahitan kemas.
> ikut saiz kita sendiri.
> terdapat dalam kaler maroon,yellow,black,
green,blue,pink dan purple.
boleh pilih nak kaler apa.
> harga yang sangaaaatttt murah..
RM45 untuk MAXI SKIRT dan RM40 untuk DUYUNG SKIRT.
> cepat siap dan cepat sampai.
nak beli? boleh ke sini >>> http://pelangiheritage.blogspot.com/

lain2 contoh skirt..
maxi skirt kaler yellow.
boleh pakai camtu je atau pakai dengan clincher/belt kat pinggang.


ini duyung skirt.
ini pun sangat cantik.

jom lah shopping dengan cik nadeya pelangi.
memang puas hati ok.

thanks kat cik pelangi untuk skirt pink yang sangat cantik dan selesa ini.
semoga berjaya  selalu dalam bisnes =)

klik fanpage saya kalau sudi.

klik iklan nuffnang semoga zoey zau yah dapat bedah..amin..

tenkiu.