Tutorial cara pakai shawl dengan inner bawal style 1 & style 2 *SELEPAS 19.12.11 ENTRY INI AKAN MENJADI STICKY POST.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK BACA ENTRY TERBARU.

Assalamualaikum...

yeaaa.....!!!!
cehceh...pembukaan entry terus cakap yeaaa...
tapi baguslah cakap yeaa...
i cakap uk ak uk ak uk uk uk kang terus kauorang nak slap diriku ini..kahkah..
eh..eh..behave sedikit bila ketawa ya..
nanti kawan saya ini terasa habislah saya..habislah..
uk ak uk ak = kawan = the monkey yang selalu digunapakai oleh saya di belog ini T_T

sudah laaa..sudah laaa....
meh kita belajar cara nak pakai shawl macam yang awak2 semua tanya 
camne nak pakai tu...

> dalam video nih saya tunjuk 2 cara.
satu cara yang simple..satu lagi cara inner bersilang.

> inner yang saya guna adalah dari http://www.facebook.com/BabynalisaCollection

> suara dalam video ni mamang suara sebenar kalau saya bercakap.
CCE cakap suara macam berbisik...
sungguh...memang saya cakap camtu..takde control2..
kalau buat video terus rakam sekali suara macam sebelum ini memang dengar 
macam hardcore gila pasal teran suara bagi dengar kuat =.="
tapi harap maaf..saya bukan si lemah lembut...cakap pun pungpang2 saja..

ini style 1.


ini style 2.


lain2 tutorial cara pakai shawl dan tudung bawal boleh klik sini:

lain2 tutorial cara mekap boleh klik sini:

like fanpage kalau sudi..

klik nuffnang semoga dapat bedah..amin..

tenkiu.