Tutorial: make up for work:simply blue *SELEPAS 12.12.11,ENTRY INI ADALAH STICKY POST.SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY TERBARU.

Assalamualaikum...

hari itu terlebih rajin...jadi saya buat tuto ini..
aceceh..macam banyak sangat masa terluang kan?
padahal bz dengan @#$@##$%^blablabla...
ok kauorang pun tak mahu nak dengar bebelan tak mendatangkan uwang itu...
=.="

selalu mekap pergi kerja asik nak yang coklat2 natural saja kan?
itu sangat bosan tahu?
jadi saya telah menyoal siasat hencik papa...
lelaki suka perempuan mekap kaler apa pergi kerja?
papa jawab biru...hehehe...apa motif tah tanya soklan camgitu...
nasib baik hencik papa layan saja kelakuan saya ini..

mari setat...
*biru lembut.pakai light2 saja..takyah terang sangat.
*saya tunjuk cara yang simple gila! inspirasi dari majalah jepun sebab
nak pergi kerja mana ada masa nak berlama-lama depan cermin iye dak?
*nampak kaler macam ungu tapi sebenarnya biru...
*boleh guna apa2 saja biru yang awak semua ada..

nak tau cantik ke tak sila try ok..

simple tapi fresh..
ini memang baju saya time kerja dulu..
saya sukakan ribbon sebagai loose tie itu...

ok saya sedang berkerja..didepan lappy...sambil posing depan kamera..
bos mana bos? (kaki report).

simple sajek senah oii...



mekap kerja kene simple,senang dan cepat nak buat pastu nampak fresh..
bukan mekap tebal sangat..kecuali kerje tempat kecantikan..
itu memang kene mekap vouge2 gilos...


nampak cam ungu lembut kan?
tapi ini biru..

lain2 tuto mekap boleh cari kat sini >>> TUTOMEKAP

lain2 tuto shawl boleh cari kat sini >>> TUTOSHAWL

P/S: setiap kali log in akaun youtube mesti ada komen tah hape2..
sekarang saya tak approved dan tak layan orang2 gila glamer camtu.
tak kira lah kat blog ke,fb ke,fanpage ke,youtube ke...
takde masa nak reveal dan bagi publisiti kat orang ngek camtu.
gila glamer dan nak publisiti murahan punya worang.

like fanpage kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.