Tutorial pink vintage makeup*SELEPAS 26.12.11 ENTRY INI AKAN MENJADI STICKY POST,SILA SCROLL KEBAWAH UNTUK ENTRY TERBARU.TQ.

Assalamualaikum...

hai kawan..hai lawan..hai jiran sebelah..hai jiran di negara jiran..
hey ini memang dah takde keje ke hape?
sampai negara jiran pun kau sibuk2 nak say hye..*sepiking omputih tu..

tanpa membuang masa libur kauorang,marilah ke tujuan asal
entry ini iaitu tutorial...
eh..eh...hape kes bercakap seperti sopan santun saja nih?
T_T

> video ni ade letak muzik dengan kekuatan volume di tahap minimum.
saya adalah tidak suka kebisingan..jadi keslowan adalah kebestsan..
*indahnya ayat...

> mekap kononnya vintage..tapi tang gaya semacam retro saja..
takpe..takpe..asalkan i happy sudah mencukupi..
*sila perhatikan ayat itu...'mencukupi'? #@$#%#% T_T

> guna warna pink..sesaje..takleh ke senah?
saya cakap boleh..jadi kenapa pula tak boleh?
yakin boleh rakan mudaaaa...
haaa kan dah nyanyi..

mari setat...!!!
*sila sebut dengan semangat yang waja..


saya suka siong saya...jadi sila jangan jeles...
kahkahkah...

saya juga sukakan mata saya..dah dah..jangan nak berebut..
i pilih semuanya i suka over kang =.="
*dialog dgn diri sendiri..

sepek mata itu kepunyaan CCE
lariikkkkk!!!!


eyeliner tak lurus...
tapi comot itu comel..comot itu seni..comot itu blablabla..
hey sampai esok pun tak habislah..

suka betul dengan gambar ini...
nampak macam style..
style konon2 je lah...padahal haku selekeh siot..



lain2 tutorial..



sebelum: ngeriiiiii!!!! 

selepas: macho...erk! macho? what the?????

boleh gak mekap camni gi dating...
berdate je tauuuu...slap nak? 
*gila punya worang..gaduh dengan diri sendiri...


like fanpage kalau sudi..

klik nuffnang semoga dapat bedah..amin..

tenkiu..