Tutorial: Red Lips & Round Eyes.*selepas 5.11.11 entry ini akan menjadi sticky post,sila scroll ke bawah untuk entry terbaru.

Assalamulaikum...

saya sangat sukakan lipstick kaler merah ang2..
walaupun saya mungkin akan kelihatan gila kuasa,
tapi saya tetap suka..
heeyy..kauorang macam tak paham pula...gila kuasa sekali over gila
kan trademark saya...

boleh saja kalau mahu mekap macam ini pergi 
dinner,photoshoot dan lain2 majlis/acara yang sesuai.

mari setat..
*mata memang sengaja buat eyeliner over camgitu..
*bibir atas saya lukis semula buat lebar dari garisan asal sebab
bibir saya nipis kat atas.

konon2 sedang berdinner lah nih..

yang ini semacam pontianak bersama darah didalam gelas...
ERRKKK!!!

ala2 menggoda...tapi masih ada muka jahat...
takyah tergoda dengan pompuan nih...jahat nih..tengok muka pun tau...
hahahaha hampes!

gaya nak anggun jek...
padahal tengok pun rasa nak lempang..



yang ini macam makcik2 sedang meminum air sirap dirumah kenduri
sambil bergosip "anak kau bila nak kawen jah?"
kasihan makcik2 sekelian..saya dah menggunakan nama mereka =.="

reaksi apakah ini?
ini reaksi 'jemput minum sirap'
hahahahha....dinner minum sirap pun sodap..!

lain2 tuto mekap leh cari kat sini >>> TUTOMEKAP

lain2 tuto cara pakai shawl boleh tengok kat sini >>> TUTOSHAWL

like fanpage kalau sudi.
ada kat sidebar atau boleh cari kat www.facebook.com/zoeyzauyah.blogspot.com

klik nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.