contact lens besar..contact lens kecil

Assalamualaikum..

kalau orang2 semua tangok saya asik memakai lens mesti akan tepikir
betapa bajet hotnya diri daku yang kasihan ini..T_T

padahal kalau nak tau saya ini adalah rabun..
walaupun power takdelah sepower rangers ke hape tapi sumpah
memang tak nampak kalau tak pakai alat bantuan ini..

saya boleh memakai sepek tapi sekejap saja sebab pastu mesti
akan jadi fenin2 lalat punye..
itu fenin lalat,selalu jugak jadi migrain terus..
ingat indah sangat ke bila migrain tu bertandang?
ceh emo pulak..=.="

kiri saya..kanan pun saya..tapi yang kanan tu ala2 rozita che wan skitlah
sebab dia pakai lens hahahaha..

orang kata pakai lens sebab nak cun je ke?
tak..tak..
orang kata pakai lens besar2 nak bajet comel macam aweks korea ke?
tak..tak...
eh budak nih..dari tadi asik tak..tak..tak je..
cepuk kang..

saya pakai lens sebab rabun dan tak pening.
saya pakai lens besar2 sebab lens saiz kecil buat mata saya sakit.
serius sampai mata tak boleh buka..
punyelah sakit kau tau?
lens besar2 sahaja yang selesa kat mata ni haaa...

lens besar+mekap tonjolkan mata+posing amik gambar buat2 bajet skit
memanglah nampak cam sengaja ja nak buat comels2 kan..
padahal niat tu lain..

ok dah..dah boleh sambung tido ke,masak ke,tengok tb ke..
entry dah habis dah..

like fanpage saya kalau sudi.

klik iklan nuffnang nak bedah..amin..

tenkiu.