sesaje try mata uzzlang ala korea tu...

Assalamualaikum...

hari tu tunggu customer mai mekap sempat pulak diri sendiri yang bermekap..
kau memang,tak pegang mekap semacam tak lengkap hidup kau eh?
*tengah cakap kat diri sendiri...kasihan...

sesaje saya ini cewi mahu try eyeliner ala2 uzzlang korea tu.
tapi tah hape saya buat pun tak tahu..
elok2 uzzlang tu semua comel,dapat kat saya terus jadi uzzlang comel sikit2 je..
hahahahaha...taknak ngaku tak comel..puiii!

meh tengok meh..
      
p/s: kualiti gambar macam lain je kan?
cehh buat2 tanya padahal memang lain pun..
gambar mula2 guna kamera tersayang..gambar bawah guna kamera henpon samsung
tersayang juga..
*kena gak cakap sayang..kang dia keci hati..=.="

 tu haa tengok eyeliner tu haa..
macam tak bape jadik..sepatutnya wing tu menghala ke bawah lagi.

takpe..takpe..di lain kali kita cuba lagi..
takyah nak putus asa sampai hentak2 kepala ke hape..

dahlah tak bape jadik,siap senget menget lak tu..
kasihan sungguh kat diri sendiri..
pastu gigih pulak nak letak kat belogku terindah ini..
weh sedap betul !

takpelah..ini mekap sesaje...
bukan betul2 pun..kening pun tak buat hape..
cam selekeh ke hape taktau nak paggil dah.

P/S: orang cakap saya edit teruk malahan ada yang cakap edit sampai tak nampak hidung.
minta maaflah..saya dah selalu sangat cakap,tu semua sebab setting kamera.
kalau edit pun saya cuma deepen colour dan tambah watermark.

pastu ade yang cakap takyah upload gambar banyak2 kalau takmo kene curi,
saya nak jawab lah kan...
memang betul tapi saya upload banyak2 tu gambar saya sendiri,bukan curi macam sesetengah orang.
malahan tak hormat lagsung..tak minta izin(ye lah kan),edit semula sesuka hati,
blurkan watermark kat muka pastu pakai buat dp fb sendiri.
terus tak suka ok.
SILA BERTAUBAT.

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tocetoce.

25 comments:

❤ eyeme ❤ said...

amboi senah..jeles i tau...asik make up mata je..mane taknya, diri sendirik ni x bape konfiden nak pakai liquid eyeliner, tapi teringin giler nak mata camtu -.-'

Elyzatul Nastaysah said...

cantiknye.cik zoey gne produk pe ea dear?tp set muka;)

Nurul Mazni Sawal said...

owh.. betol2.. ayat last tu sy sokong sangat2!!! mata zoey dah besar.. so kalau pakai eyeliner putih n warna sampai ke luar takut jadi lagi besar.. tapi tak per.. nice try! keep it up :)

Aisya J said...

cantik nyaaaa sis! :O

Nurul Syazleen said...

mata akak besar dan comell :))

LINDAHERY said...

cntik laa..saya tak pandai nk mekap2 ni...biasa2 je.. :)

✿....rossa alina....✿ said...

haishhh xreti lah nak buat eye liner cmtu..huhuhu

✿ pink velvet ✿ said...

besarnyer mata, hik3~~

aneem said...

suke lah nengok mate awak..bila awk letak eye line..nampak bula..
nice sangat ...

syirah rasid said...

wau kulit cantik :)

Dhia Damia said...

Amboi..lawanye mate dia,jeles i tau hehehe,,z0ey mmg cantik!!

zOeY zAu YaH said...

eyeme: trylah buat.

zOeY zAu YaH said...

ely: saya dh penah review kt blog.cari ler..

zOeY zAu YaH said...

maz: tp saya ska mata bsr2..n saya ska eksperimen dgn mekap tak kira bnda tu buat muka saya jd camna pun.

zOeY zAu YaH said...

aisya: thanks.

zOeY zAu YaH said...

nurul: bsr lens ja tu..pape pun thanks.

zOeY zAu YaH said...

linda: thanks.

zOeY zAu YaH said...

rossa: try byk2 kali.

zOeY zAu YaH said...

pink: bsr tu mata palsu.

zOeY zAu YaH said...

aneem: thanks.

zOeY zAu YaH said...

syirah: thanks.ada gak problem.

zOeY zAu YaH said...

dhia: thanks..biasa ja.

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

cantik jugak. mate bulat je. hehe.
^^

zOeY zAu YaH said...

orkid: thanks..

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

waaaaaaaaaaaa sukanyaaaaaaaaaaaaaaaa. snng tak ? ahahaha

KLIK SINI TUAN BLOG NAK KAWEN