tutorial muncungkan shawl dan pashmina menggunakan 2 cara.

Assalamualaikum...

skarang saya suka pakai style ini..
konon kemas tapi sebenarnya malas..
HAHAHAHAHA kat diri sendiri..

semua orang dah tau style nih tapi saya budak yang ketinggalan ni
baru sibuk2 nak kecoh..
hey sukahatilah nak kecoh ke,nak tido ke,nak masak ke kan...
kecoh pulak kat blog diri sendiri ni haaa...


ini cik puan comels...KAHKAH kat diri sendiri..
aku ingat kau comel?*kata kat diri sendiri.

ini pashmina yang kainnya tersangat best.
macam tebal tapi tak tebal.senang nak buat muncung.
yang ini selalu guna cara no.1 dalam video.

yang ini pun rasa comel jugak..
apesal lah selalu rasa nak perasan sangat ni ha?

yang ini shawl jojet ke hape tuh..
saya guna cara no.2 dalam video.

cik puan ayu dan cun
*puuiii!

ini pakai pashmina yang kainnya nipis tapi berbulu dan susah nak bentuk.
selalunya kalau pakai yang ini saya guna cara yang ke-2 dalam video.

awak semua boleh saja nak guna salah satu cara ataupun
gabungkan kedua2 cara.

sekarang mari melihat video ini...


selamat mentry ya kawan2..

p/s: tak sabar tunggu CCE balik..
ada projek video dengan dia..
jadi marilah berlalalalalalalala..
*hey ini dah hilang akal ke hape?

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnanag nak bedah..amin..

tenkiu.