Kelas mekap,tukar url fanpage dan dapat cek nuffnang ;)

Assalamualaikum..

cek kiah oiii..meh join kelas mekap cik puan meh.
bukan selalu saya buat ni tau.
alang2 dah buat jomlah join.
kang saya bz mekap customer memang takde dah ajar2 mekap nih semua
*cehh nak cakap dia bz menjadi rebutan padahal bz kroih..kroih..
eh sape cakap? giler ahhh.dengan diri sendiri pun nak bebel.

kalau nak join atau keterangan lanjut boleh mesej saya kat inbox

paling dekat tarikh tu boleh pilih antara 17,18 atau 19 haribulan feb ni.
ataupun boleh pilih bila2 masa yang anda nak.
sehari je belajar.
start pukul 11 pagi sampai habis atau boleh ikut kelapangan anda sendiri.
minimum seorang,maksimum 5 orang.takmo ramai2 sebab ini buat 
secara santai dan private.takde formal2.
senang dan happy je main mekap.takde segan2.
ataupun kalau takmo campur dengan orang lain boleh la pakat dengan kawan2 atau family sendiri.
so belajar korang2 je dengan saya.

dulu belajar duduk camgitu je.
skang ada meja tapi meja ala2 jepun masih kene duduk haha..ska camtu.
kemudahan dan cara pengajaran dah upgrade skit.lebih teratur.
tapi yang penting santai.

dapat sijil dan goodie bag+hadiah.

meh baca flyers nih meh..


dah dapat cek nuffnang yang terbaru.
lebih banyak dari yang sebelum ni.alhamdulilah..

dah tukar url fanpage.
search dengan nama nih dah jumpa fanpage saya.senang kan.
sebelum nih susah nak carik sebab tak tukar url dia.
like la kalau sudi.boleh tau perkembangan saya,blog dan mekap.

klik nuffnang nak bedah.amin..

tenkiu.