Tutorial: Natural yellow & orange eye makeup tanpa bulu mata palsu dan contact lens.

Assalamualaikum..

saya nak mengadu ni(awal2 lagi terus nak mengadu uolss...).
tahu tak laptop saya rosak..
lepas tu terpaksa format ke windows blablabla.
hey haku mana tahu bab2 komputer ni semua..
HAHAHA annoying gila.

software yang saya biasa guna untuk edit video secara hebat zupzap tu semua
takleh bubuh dalam ini punya windows(menangis).
tapi tak lama lagi dah boleh format ke windows yang asal semula
YAHOOO KUAT2 !!!

back to tutorial setori..
kalau tengok hasil mekap ni kat luar memang sangat soft dan natural
(yo yo oh je minah nih).



owh nampak satu siongku yang menawan itu*muntoh !


yakin diri tanpa lens..
YESSS..walaupun mata blur2 asap(kelabu asap)
atau lebih tepat rabun,tak nampak dan sewaktu dengannya.

dibawah ini adalah senarai aduan rakyat si pembikin video..walaweh kenapakah ayatku begini?

* pertama kali menggunapakai software tutut untuk edit video.
jadi banyak kesalahan yang saya tak tahu camne nak betulkan
macam caption dan saiz..hey saiz video dah jadi kurus ramping kecil molek
sedangkan saiz asal adalah lebar dan marveles bebeh.
redha je lah T_T
tapi kene bersorak lebih pasal sekarang sudah tahu camne nak
selesaikan masalah ini..tunggu video akan datang ya..
HOORAAYYY! amboi over -.-

* mekap macam kurang umphhhh..
umpama kopi kurang gula...haha sukahatiku je buat perumpamaan begini.
tapi takpe..anggap saje ini salah satu idea kalau mahu mekap yang tidak over.

* saya mencampuradukkan kaler kuning,oren,coklat dan hitam.
jadi kaler kuning dan oren bukan kaler utama lagi sejati.
maaf beteh letak tajuk yo yo oh je kaler kuning dan oren.

* boleh nampak dengan jelas kening saya baru nak tumbuh.
hari itu praktis bentuk kening guna razor blades..
kening sendiri menjadi korban.serius tak suka.
cukur kening adalah berdosa,sila jangan contohi saya =.="

* tak pakai lens dan bulu mata palesu.
owh dah lama  teringin nak buat tuto tak pakai menda2 nih.
nanti nak buat lagi..tolong jangan angkat kain rentang berpiket
"sila jangan buat lagi"
i menangis kang uolsss....

* video letak muzik takde suara macam selalu tu sebab
saound recorder rosak.
woi banyaknya masalah kau cik zoey..T_T

* mata lebam berkedut semua ada.
jadi pesanan penaja adalah tolong jangan tidur pada pukul 4 pagi tiap2 hari.
kalau tidak bersedia untuk menjadi seperti 'makcik' kat dalam video ini T_T

tolong doakan saya beli laptop baru pelissss..
beli itu,beli ini camne nak simpan duit buat kawen ni woi?
kahkah over gatal.


ini yang saya upload kat youtube.

bawah ni pulak yang saya upload kat vimeo.
ramai yang minta saya upload kat sini sebab U atau opis depa sekat youtube.
walaupun stress gila nak upload kat vimeo,tapi secara baik hatinya saya upload jugak
(tuan blog tengah hentak2 kaki.stress uolsss hahaha).


Tutorial:Natural yellow & orange eye makeup from zoeyzauyah on Vimeo.



like fanpage kalau sudi.
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage

klik nuffnang nak bedah.amin..

tenkiu.