tutorial pashmina style kemas..

Assalamualaikum...

orang tanya "eh..eh..,camner erk nak pakai shawl comel2 macam cik zoey tu?"
okes tang comel tu saya tipu..hahahaha...
*gila perasan punya budak..


skarang suka pakai style ini..
rasa kemas,rasa cun,rasa comel,rasa seronok,rasa nak shopping,
rasa nak buat cupcake,rasa sayang hey rasa sayang sayang hey...
haaa kau tengok? siap bernyanyi kecil kat dalam hati..
dalam hati je lah..kalau nyanyi dalam mulut bertempiaran lari kauorang semua.

meh tengok meh..
banyak dah tuto style camgini..
tapi budak gila kuasa tak pernah tahu apa itu kekalahan..
jadi mari membuat dengan cara tersendiri saja.

camnih...

camgini..


canmalican..

cam ayu betol lah hahahhha..sempat kau nyahhh...!


selamat mentry kawan2..

like fanpage kalau sudi.

klik iklan nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.