amboi..murahnya rezeki..

Assalamualaikum...

HAHAHAHA...
sedang bergelak versi puas hati sangat dah.
eh tak..tak..tak boleh lah nak riang riak sangat kan..
alhamdulilah...*ok,ini sangat baik.


baru2 ini saya murah rezeki betullah.
dapat banyak mende2 free..
suami je belum dapat free kahkah..


mendapat baju forever21 jepun dari Anna Farhana.
suke uolsss...baju dia suwit2 gitu.
hari tu anna balik malaysia dia kasi kat saya..
amboi..suka hati ai..


baju,keychain dan magnet hapekebende ni  Farid Garcia kasi.
dia beli time holiday kat phuket hari tu.
siap pos kat rumah..
sob sob..terharu ai(padahal sedih cousin dia yang hensem tu dah kawen)
hahaha..


skirt dengan gelang ni  Cik Pelangi yang gojes kasi.
cantik sangat2..silalah order kalau mahu macam ini juga..
amboii..sempat promote...


saya beli inner hitam tu.
owner yang cun Mia bagi inner bawal hijau lumut tu kat saya..
free hokes..katanya sebab hari tu saya kasi pinjam muka untuk
promosi inner  haha..mekasih sangat2.

service bagus,inner sangat selesa.tambah2 yang hitam tu memang macam tak caya.
saya ada je inner camtu,tapi kain panas sangat2.
yang ini sangat selesa..serius.

gambar kecil tu business card beliau.
sangat comels macam owner.

mekasih kat  mereka2 ni semua.
semoga berjaya dan murah rezeki selalu..amin..

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.