nak mekap ke nak belajar mekap ke,meh sini Zoey Makeup & Beauty +pengunjung blog saya sebanyak ini?

Assalamualaikum..

tolong jangan bertanya "zoey makeup & beauty? owh tak kenal pun"
i nanges hentak2 kaki kang...

ini nama bisnes saya.dah daftar uolsss...
insyallah masa akan datang mahu buat sesuatu yang lebih mables
dengan jenama nih.,,*ceceh..

sekarang ada promosi.
harga mekap bermula dari RM15.00 je !
silalah terkejut...uollss tak terkejut,saya yang terkejut kang
hahahaha..

mahu mekap atau belajar mekap sila mesej saya kat inbox 

ini flyers promosi mekap.



flyers kelas mekap.

macam2 dapat kalau join kelas nih.
boleh pilih tarikh sendiri.bila2 masa je boleh.
secara santai dan private.takdelah segan2 nak main mekap ke hape kan.
sorang2 boleh atau ajak kawan pun boleh.
so satu kelas tu geng2 uols je lah..tak campur orang lain.

P/S: baru habis buat kelas mekap.
nanti saya share2 ok.

ini business card saya.
gedik2 design dia..
design sendiri dibantu cucucikembun.blogspot.com
no.tepon dengan alamat kene tutup..kalau ada apa2 boleh je mesej kat inbox fb tu ye.


saya jarang betul check jumlah pengunjung blog.
jumaat tu sesaje try check..
ini pengunjung saya bulan lepas.
biar betul??? nuffnang gelong ke hape?
tapi dah log-in,log-out bebanyak kali pun jumlahnya sama..
betulkah ini?

cam tak caya je sebanyak ini eh..
mekasih semua yang selalu baca blog saya.
mekasih kat mak bapak,hencik papa,jiran tetangga,blablabla..
haha eh jangan nak over eh..jumlah ini seciput kot kalau nak banding dengan
blogger2 lain yang pemes tu semua(tertunduk malu T_T).

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin..

tocetoce.

25 comments:

sue ferra said...

na join gakk xp jauhh ..kedah tuhhh ...

sue ferra said...

na join gakk xp jauhhh ...kedahh tuhh

sue ferra said...

na join gak xp jauhh..kedah tuhh ..

hunny_bunny___chumutt said...

kat perak akax tadee kew wt class. . huhu :'D

h A n Y S said...

Rm 15???!!! Murahhhh!!
Tapi jaoh..i dok slangor.. :(

Syafiqah Hashim said...

weehuuu..bestnya..tp semua hanya di kulim..tahniah kak zoey sebab dah berjaya dengan baik :D

najwa nano said...

kak zoey tolong makeup najwa supaya nampak sebaya dengan umur..

faiz fakhirin said...

Loike lah zouYah

h f said...

zoey klau dtg kl jgn lupe bgtau kt blog...nk book awal2 hehe

zOeY zAu YaH said...

sue ferra: meh la sini hehe..

zOeY zAu YaH said...

hunny: ramai minta buat kt sana tp buat masa skang blum lg.coming soon.

zOeY zAu YaH said...

hanys: sygnya jauh hehe..

zOeY zAu YaH said...

syafiqah: hehe mekasih..kawsan lain insyaallah coming soon.

zOeY zAu YaH said...

njawa: bapa umuonye? hihi meh sini.

zOeY zAu YaH said...

faiz: thanks.

zOeY zAu YaH said...

hf: selali gi sbb ada kerja je hehe..insyaallah ye.

Mizz ErMa said...

tingin nak join tapi nape kulim tu jaoh sgt..=(

nuruashia said...

mcm mne nk dpt trafik tnggi mcm sys ehh?? mau jugeeee..

cik eka said...

wauuu
best nye murah tuuu
kalau la uma kt kedah mg pi dah
;)

zOeY zAu YaH said...

mizz; meh lah..meh la..hehe

zOeY zAu YaH said...

nuru: saya x taulah..tiba2 ja tggi camnih...cam x caya ja haha

zOeY zAu YaH said...

cik eka: ala..mai lah kedah..

zOeY zAu YaH said...

cik eka: ala..mai lah kedah..

fiQ'Ra said...

laaaa.. kat kulim ye dear.. akak2, abg2 stay situ.. kat hi tech dgn dekat dgn tesco.. huhu.. sis zoey stay mane eh kulim tu?

Zahirah Dzulkifli said...

Wah, banyak visitor nampak. Ekekeke. Comellah business card. Nak satu! huhu

KLIK SINI TUAN BLOG NAK KAWEN