Tutorial tudung bawal hoodie style inspired by fatin suhana

Assalamualaikum...

dah..dah cakap awal lagi ini bukan style saya,
ini inspirasi style fatin suhana yang cun melecun tu..
sila ke fatinsuhana.blogspot.com untuk mempastikan setahap mana kecunnan beliau..
weh haku tak tipulah.dia memang lawa !
*emo lah dia nih..haha..


sekarang ini syok betul keluar menggunapakai style ini.
style hoodie nama diberi tapi sumpah tak tahu betul ke tidak ejaan itu..
nampak tak failed BI? kau nampak tak?
baheklah,sebelum emosi semakin tidak stabil,
apa kata kita terus ke tutorial kita
*sila bayangkan gaya pengacara nonadihatiku.


fatin buat lebih cun,saya buat lebih cun sikit2 je..
hahahha nak jugak tuh !
saya nih hentam2 je time pakai..
fatin buat step camgitu,saya buat step camgini..
perosak style betul dahku inih..


> saya pakai inner neck.
mahu lebih keselamatan katanya.
langkah ini sangat sesuai dan bijaksana untuk
orang ganas seperti saya.
kalau tak pakai,silap haribulan terus ternampak leherku ke,
rambutku ke,atau lebih hebat tudungku terbang di angin lalu..
weh...scaryyyy...!
*mata terbeliak,mulut terbukak.


> saya letak bahagian yang mula2 tu dari sebelah kiri ke bahu kanan.
saya letak kat bawah.fatin letak kat atas..
nampak tak betapa very the sukahati je saya ini.


> tang lipat2 bahagian hujung tu saya main hentam jugak.
asal namanya lipat dah macam puas hati sangat dah..
weh tolonglah...what the???


> saya guna tudung bawal jenis besar dan lembut.
lagi cantik dan terletak..auwww...!
*ehhhhh budak nih..perlu sangat ke buat effect semacam ini?


 style ini cantik kan? dan betul2 ade style..
adakah sedang mengulang ayat yang sama?
fineee.....


alolo comelnya style ini..saya pun comel..
bila  pakai berkali ganda menjadi comel..
KAHKAHKAGKFJKIGBK haaa tengok?
ober tau..sampai gelak dah hilang huruf 'H' kat belakang..


sebab gambar inilah ramai request saya buat tuto..
padahal saya ini meniru style orang juga...hihihihihihi*gelak memalu.


nampak inner kelabu di kepala dengan jelas sebab
tudung bawal itu diterbangkan angin air cond yang kuat.
terjawablah sudah pertanyaan orang ramai selama ini..
ceceh...


                         
ini video dari youtube.


                             
ini pula dari vimeo.yang kat vimeo nih saiz dia lebar2 sikit ye.


gambar bajet bersama style bawal kegemaran masa kini
mesti terlepas jugak kan? eh...sibuk bertanya orang pula.

selamat mentry kawan.
mekasih sebab tengok dan baca.

like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin.

tenkiu.



33 comments:

nuruashia said...

cantekkkk <3

nuruashia said...

cantekkkk <3

http://khalilahaoki.blogspot.com/ said...

look so pretty!!!! love ur make up and headscarf tutorial! ^_^

✿Gucciey Lavender✿ said...

comelnyeeeeee! cantik ... ^^.

zOeY zAu YaH said...

nuru: tq...

zOeY zAu YaH said...

khalilah: thanks sgt2...

zOeY zAu YaH said...

gucciey: thaknks yee...

fiQ'Ra said...

nice la dear ;)

KhaiZa said...

gaya baru ea.. so cute :)

Cik mama said...

santik sgt... tapi klu cik mama pkai camtu then kua bawa anak.. mau kna tarik kot.. hahahhaha ..

shark said...

aisey..
dh cam anak patung lak shark tgk.

Reensyarinie said...

cun la cik zoey..aihh reen ni slalu xconfident nk pakai mcm cik zoey relax je kan.adehhh.

✿ pink velvet ✿ said...

chanteq je cik zzy pakai .. org try aritu dah mcm alien pon jadinyer, terus t'bantut nak try dah, hahaha~~

zOeY zAu YaH said...

fiqra: thanks.

zOeY zAu YaH said...

khaiza: yup2 tp gaya org hehe..

zOeY zAu YaH said...

cik mama: a'ah kan.sah2 kene tarik hehe..

zOeY zAu YaH said...

shark: ;)

zOeY zAu YaH said...

reen: saya suka try2 hehe..

zOeY zAu YaH said...

pink: haha..try la lagik..

zie_ira said...

okehh ,nnti nak mentry jugak ,hehe

Aida Azryn said...

mata kemain kale biru. >___<

fazzlim said...

cantik...fazz dh cuba dh :p

zOeY zAu YaH said...

zie: try2 jgn x try hehe

zOeY zAu YaH said...

aida: mata olok2 gitulah kan haha

zOeY zAu YaH said...

fazz: ;)

Misya Mialen said...

ok, cantik la adik sayang;D

saya dewi said...

fesyen bawal dah makin naik sekarang ^^

makin lama makin ramai yang kreatip kreatip kan. :D

Chek Iena said...

tgk zoey pakai cantek la..
tapi bila saya pakai.., dah x berupa org jadinya...(^_^)
~i2 pun masih ada org sruh ajarkan...
p/s : tengs 4 tutorial...luv it..

Pieh Rizfie said...

cik zoey...cik zoey..nk tnye ni..nk ckp ni//ritu tgok blog zoey..cntik zoey pakai bawal style tu..tp kite pakaila pg pjbt...pastu seme org kutuk...camne nk ckp kat diorg ek?

zOeY zAu YaH said...

misya: thanks.

zOeY zAu YaH said...

dewi: yee..leh guna yg lama2 tu blk hehe..

zOeY zAu YaH said...

oieh: takyah ckp pape kt diaorg.kita sendiri kene yakin.pandangan dn citarasa org dgn kita lain.kalau kita suka fesyen tak semestinya org lain suka.yg pnting YAKIN.

Lazy indulgence said...

thanks dik, akak baru je dpt idea camne nak modify style ni. Like!