cara dapatkan kulit putih?

Assalamualaikum...


buka fb je pastilah berdesup mesej tanya camne nak jaga kulit kasi putih cam saya.
maaf ya geng,saya putih kerana dibantu oleh teknik2 kuasa kuda
cahaya yang terang bendarang time ambil gambar,setting kamera kesayangan yang mables,
dan mekap yang gebus2...


kat luar? pastilah awak2 semua berasa mahu lempang2 saya secara puas hati.
saya cerah sikit je,bukan putih sampai takleh beza antara saya dan salji..
amboiiii overnya kau..


saya cuma guna produk tia dan dibantu oleh rutin yang jarang keluar rumah
sejak setahun lebih.
ini seriusss...saya sangat jarang keluar rumah..jadi jarang kena cahaya matahari yang teruk2.
nak tau camne saya guna produk tia?


zaman muda remaja gila nak putihkan kulit dah berlalu dah senahhh...
sekarang saya jaga kulit supaya sihat dan licin,bukan untuk putih.
saya tak rasa putih itu saja yang cantik.
hitam manis ke,gelap ke,kalau kulit sihat dia akan nampak cantik.
orang kata putih2 senang mekap,senang pakai apa saja..
padahal kulit putih sangat pun  akan ada masalah.
salah pilih kaler,salah mekap,salah pakai,akan nampak pelik dan  tak cantik.


terpaling saya tak galakkan untuk obses putihkan kulit
ialah lama2 kulit putih akan jadi masalah jeragat,bintik2,cela dan mudah dapat sunburn.
saya sendiri dah jadi,kakak saya pun dah jadi.
tengok kawan2 kulit hitam manis takde pun masalah nih..kulit elok je..
haaaa silalah berasa takut..SCARRYYY MAAKKKK...!
jadi SILA JANGAN OBSES PUTIHKAN KULIT !


sila jangan terpengaruh dengan makcik didalam gambar ini..
sekian....pesanan di angin lalu~~~


ingat ye uolsss..
jaga kulit supaya sihat,buka putih..jangan obses putihkan kulit.
biar je kaler kulit kita yang asal..
hitam manis,gelap,sawo matang,kuning langsat,
semuanya cantik kalau kulit sihat.
jangan terpengaruh dengan orang lain yang putih...
jadilah diri sendiri,terima diri seadanya..
ceceh...


like fanpage saya kalau sudi


klik nuffnang nak bedah..amin.


tenkiu.