kelas mekap mia

Assalamualaikum...

31.3.12 buat kelas mekap untuk mia.
mia ini dulu pernah mekap kat saya..
sekarang belajar pula.
uhuk2...*tak paham kenapa mesti terbatuk2 pula.. T_T


mia nak setat pukul 9 pagi.
pukul 12 tengahari camtu dah habis dah..



 sebelah kiri tu gambar yang sebelum mekap tapi muka sebelah dah letak bedak semua.

gambar kanan tu dah siap mekap.
sebelah lain sebelah lagi lain..hey ini trend terbaru ok..
pelopornya adalah si tuan blog..bhahaha...


 sebelah muka saya mekap sebab demo kat mia.
sebelah lagi mia mekap sendiri.
saya tunjuk teknik mekap lain tapi ada yang mia buat cam lain sikit.



 saya demo guna colour yang natural je.
yang penting bila belajar dengan saya,saya akan ajar lebih kepada teknik.
bila sudah tahu teknik,guna warna apa pun boleh,mekap untuk acara apa pun boleh
dan bentuk mata dan muka macam mana pun boleh.
itulah pentingnya teknik =)


kening tak kacau..tapi ada demo cara bentuk juga.
kekalkan yang asli pun cantik.


ini waktu mia mekap muka sendiri.


bagi sijil,makan2 pastu bersurai.
mia dapat goodie bag juga.


sesape yang nak belajar mekap atau nak mekap
boleh mesej saya kat fb
harga murah uollsss...


ada lagi gambar mia dan hasil mekap yang lain.
boleh tengok kat fanpage saya.like sekali kalau sudi.


klik nuffnang nak bedah..amin.


tenkiu.



19 comments:

ikafantasi said...

teringin gak nak blajar

eMMe said...

beza mia make up dgn zoe makeup, akak kagum, rasa nak belajar make up la dgn zoe, bile nak turun Putrajaya, hehehe..

mamaairis said...

macam kenal jek tayar moto depan pintu tuh...hihihihihi

aniswany said...

one day nk jugak blajar makeup ngn zoey..tingin sgt ^^V

zOeY zAu YaH said...

ikafantasi: meh lah join kelas mekap ;)

zOeY zAu YaH said...

emme: thanks kak..coming soon kot? haha insyaallah ya.

zOeY zAu YaH said...

mamaairis: mmg kenal sgt2 kan haha..

zOeY zAu YaH said...

aniswany: meh lh...x jauh sgt dri penang ;)

ejulz said...

meh mekap ejulz pulak.. muka dah mcm ape ni lps masuk hutan.. hehe

yaya said...

zoey dak kedah kn. nnt if sy nk blaja makeup, bole roger2 awk ye. (:

bantal said...

bestnye...kelas mekap...teringin sgt tapi aktiviti di sekat sementara wktu....sedihnye....

Munnafendy said...

dua2 mekap cantik =)

hunny_bunny___chumutt said...

huhu jeles nyee. .
mao blaja gax. .

✿ pink velvet ✿ said...

cantiknyer mia ni ... b'tmbh cantik lepas blaja from cik zoey, hehe~

Mizz ErMa said...

kelas mekap nih ambik masa berapa lama cik zoey? mana tau ada masa kang, boleh lepak2 umah cik zoey ke..hehe

Juliet_iRa~" said...

bestnya..tp jauh sgt..heee

Maya Lisa said...

ni yang nak tengok zoey mekap muka maya ^^ ! siyes ni ^^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

teringin nak belajar make up, tapi malas tu lebih banyak dari rajin. apa pon tak bloeh. hehe.

sabriena said...

nak join..tp jauhh benor..huhu