kelas mekap mia

Assalamualaikum...

31.3.12 buat kelas mekap untuk mia.
mia ini dulu pernah mekap kat saya..
sekarang belajar pula.
uhuk2...*tak paham kenapa mesti terbatuk2 pula.. T_T


mia nak setat pukul 9 pagi.
pukul 12 tengahari camtu dah habis dah..



 sebelah kiri tu gambar yang sebelum mekap tapi muka sebelah dah letak bedak semua.

gambar kanan tu dah siap mekap.
sebelah lain sebelah lagi lain..hey ini trend terbaru ok..
pelopornya adalah si tuan blog..bhahaha...


 sebelah muka saya mekap sebab demo kat mia.
sebelah lagi mia mekap sendiri.
saya tunjuk teknik mekap lain tapi ada yang mia buat cam lain sikit.



 saya demo guna colour yang natural je.
yang penting bila belajar dengan saya,saya akan ajar lebih kepada teknik.
bila sudah tahu teknik,guna warna apa pun boleh,mekap untuk acara apa pun boleh
dan bentuk mata dan muka macam mana pun boleh.
itulah pentingnya teknik =)


kening tak kacau..tapi ada demo cara bentuk juga.
kekalkan yang asli pun cantik.


ini waktu mia mekap muka sendiri.


bagi sijil,makan2 pastu bersurai.
mia dapat goodie bag juga.


sesape yang nak belajar mekap atau nak mekap
boleh mesej saya kat fb
harga murah uollsss...


ada lagi gambar mia dan hasil mekap yang lain.
boleh tengok kat fanpage saya.like sekali kalau sudi.


klik nuffnang nak bedah..amin.


tenkiu.