lama dah tak buat hantaran :')

Assalamualaikum...


hari itu jiran bertunang.
kakna semangat buat hantaran..
alin semangat buat apam..
saya semangat hias kotak tu semua..
amboi...semangat betul mereka (T_T).


hias hantaran buat biasa2 saja.
guna je barang2 yang dah sedia ada.
tacing betul..
bila buat je teringat time sebelum2 nih.
saya keja kedai hantaran  orang,kedai hantaran kawan dan kedai hantaran abang sendiri.
hallo,hallo,see my hand lah uollss...
bhahaha...


guna apa yang ada je..
so ini ja lah hasilnya..


the apamnya...


entry takde motif (u_u")


babai.


like fanpage saya kalau sudi.

klik nuffnang nak bedah..amin.


tenkiu.

9 comments:

Tulus Sweet said...

kalau sy yg buat, tinggal setengah je apamnya! hehe

elyna mirsada said...

cntk gk..hehe

AIRA said...

cantik...apam tu apasal dua je yg bezanya???

Mizz ErMa said...

uhh, lapanye tgk apam tu..>.<

Rtp Farra Arisha said...

would love to eat apam polkadot in such this evening. hehehe

NuZuL HaiRi said...

cumel kuih nya :)

Edy Fee said...

wah bola2 hijau..terbaik la.ehhe

hazanis said...

kretif..=)

boleh tempah nie...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

wah memang serba boleh ni, bagus buat calon menantu ni :)