tutorial tudung bawal pintal

Assalamualaikum...


hai uolssss...
hari ini ada tuto.dah lama pun awak2 semua request
tapi tak buat2 pun kan..biasalah..biasalah..
cik senah tak bz tapi datin bermalas-malasan saje pun
*tak pasal2 up jadi datin.


saya mengulang gambar yang lama pasal malas nak tangkap gambar baru..
'tangkap gambar' adalah bahasa yang indah bukan?
bhahaha..







*sila guna tudung bawal jenis nipis pasal nak pakai 2 lapis..
kang panas uollss..


*tudung bawal yang pakai kat luar tu(saya pakai kaler ungu),
kene lipat 3 segi tapi bagi besar skit.nak tutup tudung bawal yang pakai kat dalam tu kan.


*nampak pintalan warna ungu tu sebelah kaler ungu gelap dan
sebelah lagi kaler ungu lembut kan..tu sebab saya guna bawal 2 tone.
kalau awak guna bawal 2 tone dia akan jadi camtu gak.sebelah kaler lain,sebelah lain.


*boleh bagi labuh kat dada.ikut keselesaan.


*video kali ini muka saya 'tan' macam beyonce..erk elehhhh..


moh tengok,moh try..



video youtube.
P/S: KALAU UOLSS TAKLEH TENGOK VIDEO NIH
TOLONG BAGITAU SAYA OK.


                  
video vimeo.








selamat mentry kawan2.


like fanpage saya kalau sudi
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak kawen.


tenkiu.