cara pakai tudung bawal style zoeyzauyah.

Assalamualaikum...

gedik giler nama style ini..
saya memang takde idea nak letak nama apa,
terus bajet hot artis suam2 kuku letak nama style zoeyzauyah..
kah kah..hot gilerrrrr..







*dalam video ni saya pakai tudung bawal jenis licin dan bidang kecil.

*pakai anak tudung kat dalam dan anak tudung lace tu kat atas dia.
pakai 2 lapis takut nampak rambut.kan nak dedah skit tepi kepala tu.
kalau taknak panas,pakai je yang jenis nipis.

*boleh labuhkan kat dada kalau mahu.
lagi senang guna bawal bidang besar.boleh labuhkan betul2.





lepas ini semua pun boleh jadi zoeyzauyah..
tapi awas uolss...
jangan menyamar sebagai saya sudah..
saya tampar kamu kuat2  !
kah kah..




like fanpage saya kalau sudi.


klik nuffnang nak kawen.


tenkiu.