muka dulu dan muka sekarang

Assalamualaikum..


tahukah awak semua bahawasanya muka saya dulu2
adalah tidak sama macam muka saya sekarang?


ini bukan perkara yang ajaib pasal semua orang orang pun
muka akan jadi lain bila dah dewasa..
habis tu kenapa saya mahu yo yo oo je kat sini?
hey..suka hati lah nak yo yo oo ke,itik gembo2 ke kan..


ayuh geng mari kita lihat mukaku dahulu dan mukaku sekarang..
HIYAK ! HIYAK ! HIYAK !



kiri itu gambar waktu umur awal remaja-belasan-tahun-muda-remaja-naif-gila-NANGES (T_T")
gambar kat ic tu...
kanan pula gambar muka pada hujung tahun lepas.

asal berurusan kat mana2 kaunter je kasi ic pastu mesti dipandang 2,3 kali
pastu akak2,abang2 kaunter mesti cakap
"eh lainnya muka"
saya pun cakap juga..
"erkk eleeeehhhh....." kat dalam hati je lah..


kiri tu gambar waktu umur 18 tahun kalau tak salah.
muka bulat sebulat bola sepak,mata sepet2..
rasanya akibat pipi mengembung seperti pau lalu tak kasi can mata terbeliak luas2..
maka hasilnya adalah mata sepet...FINE !

kanan tu gambar pada tahun lepas.
muka sudah bujur sedikit,kulit sudah cerah sedikit dan teknik mekap+lens
buat muka nampak berlainan sekali..waahh hebat beteh !


kiri itu gambar waktu umur 19 ke 20 tahun entah..
waktu ini kulit cerah,mata sepet,mekap sikit2 je..pastu free hair..

orang cina selalu cakap cina dengan saya..
nasib baik faham,pastu balas balik saya cakap melayu terus diaorang potpet2
"i ingat u putih2..mata sepet2.. u orang cina.."
lagi haru bila kerja kat mana2 je kalau ada geng baru masuk(melayu) 
depa sangka saya cina...erk eleehhhh...

kanan tu gambar baru pada tahun ini.
muka makin selim,mekap+lens+tudung buat saya nampak lain.



yang kiri itu gambar pada umur 19 ke 20 entah.
ceceh gaya cam nak carik gaduh..
muka bulat,mata setim,hidung kembang kempis,
mulut tak reti senyum cantik2...what the lah kan...

kanan gambar pada tahun lepas..
muka nampak ayu sikit la konon2 walaupun dalam hati langsung tak ayu.
badan?
sekarang makin kurus..rindu betul badan yang dulu.


walau macam mana pun rupa saya dahulu,saya tak malu pun nak tunjuk kat uolsss..
tahu tak saya rindu betul diri yang dulu2...sob sob..
uolsss nih...saje je tau buat datin sedih..
DATIN?  bhahaha...!


like fanpage kalau sudi
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak bedah..amin.


tenkiu.