kasut baru saya yang cun dan online shop.

Assalamualaikum..

hati saya seronok bukan kepalang sambil lalala
pasal dah ade kasut baru yang tinggi tapi selesa..
eh itu pun nak kecoh ke?
itik gembo2 betul..T_T


dah lama teringin ada kasut tinggi supaya nampak hot dan spicy.
tapi jangan bajet kfc sangat eh..
tapi tak beli2 sebab selalu tak selesa dan terus takde selera nak pakai.
tapiiii..
baru2 ini saya telah mempunyai kasut tinggi hampir 5,6 cm !
ceceh..konon2 dah tinggi sangat lah tu kan ....tapi takpe..
*uolllsss jangan buat i malu boleh tak ! cehhh..marah orang.

nak dapatkan kasut yang cun macam saya?
baju2 yang cantik dan trendy?
tudung yang comel2?
SILA KLIK SINI: AMALINA AHMAD II


taadddaaa !
inilah kasut tercantik dan terhot kepunyaan saya.
kalau kepunyaan awak,takkan boleh ada di belog saya?
muahahaha..lempang sikit...

memang cantik dan menggiurkan betul...
terujah tuan dia ni tau..



kasut kesayangan saya yang terbaru,terkini lagi sensasi..
melodi ke hape ni hoii !


ianya selesa walaupun tinggi.
tapaknye jenis wedges,jadi tak terasa tinggi dan badan tak 'tertekan'
sebab tu selesa.


kaki saya saiz kecil,tapi time order saiz takde..
tinggal besar sikit..
terus tanya owner dia,amalina.
nasib baik tanya..dia suggest apa2 yang patut..dan saya bagi ukuran kaki sebenar..
rupanya kena ambil yang besar tu sikit..
nasib baik ikut nasihat dia,bila sampai memang muat kaki ni..
so uolss kalau nak beli tapi konpius pasal saiz atau rasa saiz uolss tu takde
sila tanya amalina dulu sebab dia lebih tahu.
dia juga mesra pelanggan..so takyah risau kena baling penyapu ke,
makan penampar ke..dia layan mesra setiap soalan uolss ye.


saya dan kasut baru.
kasut cantik,saya pun cantik *MUNTOHHH !


amalina jual macam2 tau.
harga semua berpatutan.



macam2 jenis design kasut terutama flat shoes.
yang ini salah satu design flat shoes yang saya suka sangat !



tudung bawal design terkini.
saya suka kaler2 dia yang terang2..
sebab saya memang suka pakai terang2 nih..
jauh sebatu orang dah nampak..
pastu berseri je kan bila terang2 nih..
wehh apesal panjang bebenor tuan belog bebel?
-.-'


ini amalina si owner yang comel.
dia mempakai dress,cardigan,kasut,dan semua2 dari online shop beliau sendiri.
berkenan ke? semua dia jual.
saya berkenan sangat dengan dress burung hantu tu dan flat shoes tu.
sangat cantik dan trendy okes !


jom tengok,cuci mata sekali cuci poket T_T
jangan risau,semua murah2..dan service bagus.
tak caya sila tengok dan try beli sendiri.
saya sudah,anda bila lagi? *iklan.


like fanpage saya kalau sudi
klik sini: www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak kawen.

tenkiu.





58 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kaki kecik comel la pakai :)

Cik Saila said...

comelnya kasut biru tu.. nak beli jgk lah.. hehehee :D

Rafflesia™ said...

wahhhh... cantiknye kasut tu dear! syieda teringin nak cari kasut tinggi yang selesa. ada kasut sekarang ni, asik melecet ke kaki kalau berjalan jauh.. sob2.. :(

nanti nak tengok la ape ade dalam blogshop amalina ni.. :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. bergaya sakan la die ek... ada bakat jadi model ni :)

nur anis said...

kalau dapat kasut tinggi yang selesa, memang syok habis la..:)

nuha ahmad said...

kasut yang awsome kakak :)

Riena Haiqal said...

cantiknya kasut awak.. saya suka la... sangat2 membuatkan saya terjatuh hati pada kasut awak dan rasa2 macam nak beli juga la... :)

ucupiza said...

wah..lawa la kasut sis..ape lagi wajib terjah la

Siti Shuhadah said...

cantik..cathing matching ngan kamu...:)

Phat said...

cantik cantik

pinky said...

amboi...lawanya kasut dia...sama lawa dgn tuan blog...=P

♥e'in♥ said...

e'in lg suke kumpul wedges dr high heel.. hehe

Hidayah Rusli said...

piwwwiittttttt segak baq hanggg :) cun2 kalau zoey blnja lg cun hahha

u.m.i.e said...

comel kasut tu :)

Syuhada Nasya said...

kasut tu cntik gila ohsem la haha.. tapi tahan lama ka?

~azillakhalison~ said...

awak kurus...saya jelesss! sekian :P

fazzlim said...

kasut flat house tu memang cantik kak..sumpah cntik kak..

zOeY zAu YaH said...

nurul: besar pun comel je klu pakai ;)

zOeY zAu YaH said...

cik saila: kan? saya dok berkenan yg tu tau haha..

zOeY zAu YaH said...

rafflesia: try tgk kot2 ada yg berkenan kan..yg saya pakai tu selesa.

zOeY zAu YaH said...

taufik: tak berbakat lgsung lah haha..

zOeY zAu YaH said...

nur anis: tu lah.x sakit kaki hihi..

zOeY zAu YaH said...

nuha: mmg tau hihi..

zOeY zAu YaH said...

riena: try la bli.saya pakai cantik n selesa.

zOeY zAu YaH said...

ucupiza: sila terjah kot2 ada yg berkenan.

zOeY zAu YaH said...

siti shuhadah: hihi mekasih kak.

zOeY zAu YaH said...

phat: cantik kan kasut dia? tq hihi

zOeY zAu YaH said...

pinky: ni yg nk perasan nih haha..

zOeY zAu YaH said...

e'in: wedges lg stabil dn selesa kan..

zOeY zAu YaH said...

hidayah: tak dapek den nk nolong haha..

zOeY zAu YaH said...

umie: thanks..kasut tu sgt comel.

zOeY zAu YaH said...

syuhada: insyaallah tahan..

zOeY zAu YaH said...

azillakh: haha..over kurus tu jgn la jeles huhu..

zOeY zAu YaH said...

fazzlim: try lah bli satu..murah2 n comel2.

Mizz ErMa said...

cantik..untunglah cik zoey dpt kasut yg betul2 puas hati..sy dulu penah dapat kasut yg bagai langit dengan bumi tau..lepas tu, serik da nak beli kasut online..hehe

deqjamucuxx said...

peeeewiiitt . cantik gile kak .. ehh3 kasut tu cantik . hahahahha

SYAH'IZZAT said...

haaah smuanya comel :)

zOeY zAu YaH said...

mizz: ug ni nsb baik ok.cantik n puas hati..kesian cik emma.

zOeY zAu YaH said...

deqja: deqja mucuk ! haha

zOeY zAu YaH said...

syah'izzat: tuan blog comel tak? hahahhaha..

elyna mirsada said...

mmg comel le..zoey n ksut..hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

waahhh kasut x nk kalah..jom nenek lawan koleksi kasut nk???

SYAH'IZZAT said...

eh tuan blog la paling comel :p

zOeY zAu YaH said...

elyna: thanks elyna hihi..

zOeY zAu YaH said...

babah: sure babah menang hahaha..

zOeY zAu YaH said...

syah'izzat: hahahhaha...tuan blog perasan comel ja.

Zaza Ridzlan said...

comel kasut..kalu zaza pakai mesti terpeleot...xbiasa pakai tgi2..hihi.. =)

Hasrina said...

comel giler kot kasut T__T

Mya said...

kasut yg biru tu cantik sangat! dan bawal yang tu mya suka! mya ada beli yg kaler gray, on9 heee :)

Sally Yatiey said...

Cantik kasut baru ^_^ hee.
Flat shoes tu pun nampak comel :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

zoey..kurusnya..huhuhu~mkn byk sikit.jom gain weight dgn maera.tgh misi gemukkan bdn nie.hehe~take care, kalau sakit gi jumpe dr k. =)

armouris said...

Kasut saudari telah dipilih menjadi feature di FB Handbag VS Kasut. Check it out!

zOeY zAu YaH said...

zaza: praktis hehe..

zOeY zAu YaH said...

hasrina: tq.

zOeY zAu YaH said...

mya: cantik2..

zOeY zAu YaH said...

sally: yup cantik =)

zOeY zAu YaH said...

maera: hehehe..

zOeY zAu YaH said...

armouris: hmm