mari kita shopping baju raya cantik dan murah kat sini.

Assalammualaikum...


baru 4 hari berpuasa,tapi hati dan kepala asik fikir baju raya,
baju buka posa,baju jalan2 soping raya,baju pra yara..
haaa kau tengok? kau tengok?
eja pun dah salah sebab terlalu eksaited.


uolss yang suka baju ala2 muslimah tapi terkini,
boleh lah mengushar baju cantik2,lawa2,murah2 kat onlineshop yang
saya mahu share ini.
boleh beli untuk raya ataupun untuk bersuka ria.


editIMG_9287
saya mempakai baju dress atau boleh dipanggil jubah muslimah mungkin?
ianya berkaler merah cili idamanku selalu..ambbooooiiii !
tapi dalam gambar nampak oren pula..


editIMG_9311
mesti uolss akan cakap baju ni macam besar je untuk saya kan?
tapi ianya memang pesen macam ni.
besar dan ala2 muslimah.


editIMG_9299
habis hilang ciri2 muslimah haku akibat penangan sepek anak kucing seekor itu.
owh lupa nak kasitau,saya tak pakai mekap dalam gambar2 ni semua.
bedak pun tak pakai.apa motif bagitau ini?
takdeee..takde motif pung...
motif terang2 takde,motif tipu2,sembunyi2 pun takdeeee...


1IMG_9282
inilah rupa sebenar baju saya pakai tu.
kaler merah cili.
kain jenis nipis dan selesa.tak panas pun.
boleh pakai untuk majlis berbuka,hari raya,open house,ke masjid
atau mana2 je.


1IMG_9279
leher ada ropol2.
emak yang pilihkan kat saya.
skarang dah tau dah dari mana saya dapat gen sukakan benda ropol2,ribbon2,comel2 nih semua.
-.-'


Image284
awak semua nak tau tak..saya memang gedik sikit..
saya suka betul kalau order baju diaorang packing letak dalam kertas nih..
ok saya tak tau nak panggil ini kertas apa..
WUWUWUWUWU..malu je eehhhh (u_u')
dalam banyak2 online shop yang saya pernah shopping,
hanya 2,3 kali saja pernah dapat dalam kertas nih..
tapi jangan jakun macam saya,lepas bubuh dalam kertas ini dia bungkus pula
dengan palstik pos laju ok.takdenye nak hantor dengan kertas ni sajerrr..


ok..ok..ok..
bukan baju macam saya tu je..banyak lagi fesyen dan barang2 tau.
nak usha lagi sila ke online shop ini..
serius cakap harga dia murah2.saya tengok kat luar harganya lebih dari RM100,
tapi kat online shop ni barang2 dia terutama baju tak sampai RM100 pun !
owner dia pun ok..tak bikin i stress ok muahaha..
.
.
.

facebook sila klik sini: http://www.facebook.com/TriFaWardrobe3

blog sila klik sini: http://trio-fabulous.blogspot.com/


meh usha2 jamu mata..
.
.


ada baju ala2 kaftan nih(pandai2 haku jee).
cantik gilos uolss..berkenan lak.
macam ni kalau kat luar ratus2 dah tau..tapi online shop ni jual
tak sampai RM100 pun..jimat !



ada skirt.skang bukan senang nak carik skirt dari material macam nih.
selalu jumpa lycra tu je kan.
potongan dia cantik sangat.



ada palazzo yang cantik.



ada outer wear.
baju tu....cardigan pun ada.



ada bag yang comel2..
ada jugak bag yang serba guna dan inspirasi dari jenama terkenal tapi
harga tak mahal mana pun tau.



ada aksesori tudung juga..
comel2..


jom ler usha2..usha2 tak kene bayar pun.


like page saya kalau sudi
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak raya.


tenkiu ;)

45 comments:

hazanis said...

semuanya cantik..Oh duit...:(

h A n Y s said...

haaa..saya selalu harap paper tu akan still nampak cantik macam mula2 bungkus bila sampai ke tangan customer..nak je sy ckp kat org2 posman utk pegang elok2 parcel tu, haha..TQ zoeyyy & lupa nak cakap (ke dah cakap?), TQ folo blog sy jugakk.. ;D

miss niedNied said...

cantik sngt jubah tu... sweet je tgk sis pkai :)

Maya Lisa said...

yeayy ! jom shoppingg !!

ceritera-chinta said...

asal masuk sini ja cmfm kena cepuk ja memanjang hahaha.......
eh raya nie nk g umh zoey lah beraya n nk duit raya sekali kebetulan nk g umah makcik dekat kg syed sheh hahahaa

Cik Saila said...

suka jubah purple,skirt,pallazo..cepat lah gaji..hehehe ;)

CikFi said...

canteknyer....

pinky said...

boleh terjah ni....tx zoey...

::EIDA:: said...

Nice!!~ Nama kertas tu kertas minyakk.. hehhehe~~

The ShomeL TwinZ said...

wah tq ea cik zoey,hihhi alamak terbang lg laa duit , hihihi

perempuan berkain batik said...

berkenan kat kain 2..tgu awl buln br boleh lancrkan misi..hehehe

cik najihah said...

beg die comell

Aida Jelita said...

gambau awok banyak yang kita tak boleh tengok nape ekk

Qa said...

pewwit, cantik beg..!!

✿Sara Mayy✿ said...

lawanya baju. sesuai dgn tuan belog ne. hehee. (:

do visit mine yah http://saramayyyuck.blogspot.com/

cik chinta said...

skirts dia cntik. mlgnya kite pendeks. nt kn potong bawah dia. da jd len pla kan?

zOeY zAu YaH said...

hazanis: mmg cantik.saya tgk rambang mata nih..tp kira harga2 dia murah sgt...hihi..

zOeY zAu YaH said...

hanys: haha..kang posmen kata melampau kan..ok welcome.

zOeY zAu YaH said...

mis niednied: mmg sweet tau.comel je walaupun jubah.

zOeY zAu YaH said...

maya: jom..saya awl2 dh soping dh haha..

zOeY zAu YaH said...

ceritera: sbb dia tak kasi org klik kanan hehe..meh lah.kalau saya ada umah blh je tp det raya takdaklah..haha..

zOeY zAu YaH said...

cik saila: haha..sabar2..serius cantik n murah tau.

zOeY zAu YaH said...

cikfi: mmg cantik2 bju dia jual tau.

zOeY zAu YaH said...

pinky: terjah2..welcome hehe..

zOeY zAu YaH said...

eida: ya ka? saya x tau lah haha..

zOeY zAu YaH said...

the shomel: welcome..terbang skit takpe dari terbang byk mcm kedai luar jual tu haha..

zOeY zAu YaH said...

perempua berkain batik: cantik tuuu cpt bli haha..

zOeY zAu YaH said...

cik najuhah: byk lg bag comel2 tau..

zOeY zAu YaH said...

aida: org lain blh ja? sbb internet slow atau tgk entry lama2 dulu? entry lama2 dulu mmg ada gambar yg terdelete.

zOeY zAu YaH said...

qa: kan? hihi

zOeY zAu YaH said...

sara: sbb baju ja bkn tuan dia haha..ok tq.

zOeY zAu YaH said...

cik chinta: haha..sah kene alter.

Mizz ErMa said...

cantiknya skirt die..lepas raya nnt nak terjah lah..hehehe oh ya, jubah tu seswai dgn cik zoey..sjuk mata memandang..=)

nurr said...

owh cik zoey....mengapakah?
ni kang tetiba t'sampai kt depan pintu umah saya tanpa sedar

onie said...

kelabu mata dah,hikkk

♥ Cik Zack ♥ said...

Aduiiii zoey saja ja kan. Org tgh kering ni. Huhuhu :DD

Izzah Ab Aziz said...

alahh..jelesnyer. kena beli jugak ! tak kira ! hahaha

intanNH said...

saya suka skirt tu..bp harganya?

zOeY zAu YaH said...

mizz: ye saya tahu cik emma nk pakai duit tuk pakpakbom kan haha..nanti bli npakai tuk erizewan ya eh eja btl ka salah ni? huhu..
sjuk hati kan? haha tiba2..

zOeY zAu YaH said...

nurr: haha dok rasa lagu tu dahh..

zOeY zAu YaH said...

onie: berpinau noohh? haha

zOeY zAu YaH said...

cik zack: takpa tggu basah dulu k haha..

zOeY zAu YaH said...

izzah: cpt bli.depa ni laku slalu sold out.saya pilih pun kebanyakannya hbs tau.

zOeY zAu YaH said...

intan: saya tak jual.blh tanya owner dia terus.ada link fb n blg dia saya tulis tu.tp saya tgk x sampai rm100.

Cendol said...

cantik der baju merah tu.tapi tak suke sgt ropol2 ni heheu . cutting baju tu ok :)