saya dalam majalah hijabista julai 2012

Assalamualaikum..


uolsss...
saya masuk majalah hijabista julai 2012.
terima kasih kat kawan2 yang bagitau saya.
sebab serius memang saya tak tahu yang saya ada dalam majalah ini..
sob sob..kenapa nak over ni eh? muahaha..


takkkkk..ini bukan muka saya...kalau saya di muka hadapan majalah
pasti saya letak dalam frame sebesar 42 inci dan gantung di muka pintu..
semua orang nak masuk pun mesti nampak muka saya dulu kan 
HAHAHAHAHA gila kuasa !

muka depan edisi julai adalah maria elena.


silalah cari..dimanakah saya?


ok..taaaddddaaa...!
kawan2 yang saya kenal pun masuk juga.
ada fyna,bunga dan nisa kay.


cewi betul dia ini kan
bhahaha..


tq hijabista,tq kawan2 yang bagitau.


like fanpage saya kalau sudi


klik nuffnang nak kawen.


tenkiu.


44 comments:

deqjamucuxx said...

makin pames akak haku ni ! ihhiih :)

Amanina Nasuha said...

makin femes laaa cik zoey zau yah nie..btw congrats n truskan usaha...hehehe

Syafiqah Hashim said...

dah bnyk kali masuk mag ni..
cik zoey memang bnyk buat tutorial..

nuha ahmad said...

tahniah kakak comel ^^

sYiRa LoKMaN said...

salam..hye awakkk...kte muncul lg :P
heheh..jom jemput ke blog kte pulaa... syiralokman.blogspot.com

NURUASHIA said...

dah lama nuru xdtg sini...
rnduuu sgttt hehehehe..
btw, bestnyaaa dpt msk mag :)
tahniah ehehheheh...meletoppp ^^

Kimyra Dyan said...

femes nye !!

Edy Fee said...

TAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAHTAHNIAH
makin femes la pasni

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak lama lagi masuk tv pulak :)

Rizki Pradana said...

aku suka banget sama blognya..
isi blog dan postinganya bagus, menarik dan bermanfaat sakali..:)
jangan lupa untuk terus menulis menulis yaa..^_^

oia salam kenal
kalau berkenan silahkan mampir ke EPICENTRUM
folloback juga ya buat nambah temen sesama blogger,,tukeran link juga boleh,,makasih..^_^

kLiPKeRt@sPiNk said...

dah jadi selebriti nmpknye cik zoey kite ni..
retis u olls~~ TAHNIAH~

zOeY zAu YaH said...

deqja: msuk sikit ja lah..nnti deqja lak femes haha

zOeY zAu YaH said...

amanina: thanks ;)

zOeY zAu YaH said...

syafiqah: baru 3 ja haha..skang x byk buat sgt sbb bz.insyaallah cmg soon..

zOeY zAu YaH said...

nuha: tq nuha comel ;)

zOeY zAu YaH said...

syira: tq ;)

zOeY zAu YaH said...

nuru: hehe thanks.

zOeY zAu YaH said...

kimyra: biasa ja lah..

zOeY zAu YaH said...

edy: tq sribu kali haha

zOeY zAu YaH said...

nurul: eh tak kot hehe..

Bicara Izanne said...

Ermm..bila pulak nak jadi model cover majalah ekk.. rupa dah ada..

Aida Jelita said...

bangga mak cemah tengok!! galak dia sekarang masuk majalah kan post satu majalah ke rumah mak cemah ni. rumah mak cemah dah lame tak beli surat majalah

miszatie said...

rezeki melimpah ruah..tahniah zoey..:)

♥n-meea-az♥ said...

walking here

Aida Azryn said...

ahkak zoeyyy.. nak signnnnnnnnnnn! hahaha. :p

bantal said...

syok le..msk dlm majalah......

zOeY zAu YaH said...

bicara: insyaallah 1 hari nnti haha..

zOeY zAu YaH said...

aida: tak dapek nk nolong haa..kite pun kat sini ssh mencarik ;)

zOeY zAu YaH said...

miszatie: alhamdulilah..thanks.

zOeY zAu YaH said...

n-mee-za: =)

zOeY zAu YaH said...

aida: meh2..setokin nk sain dak? hhahaa

zOeY zAu YaH said...

bantal: hehe

Zaza Ridzlan said...

zoey comel, femes dah dia =)

deqjamucuxx said...

budak dbab cmot msok mag. tngu jngut la k.pmes oi . haha

.::: Princess MOMOY :::. said...

wah makin pemes la dear sekarang
tak lama lagi tu ada la yang panggil untuk jadi model
tahniah tahniah

zOeY zAu YaH said...

zaza: tak ehhh hehe

zOeY zAu YaH said...

deqja: haha tp x mustahil lalala..

zOeY zAu YaH said...

momoy: hehe tq

u.m.i.e said...

wah zoey masuk majalah lagi ! :)
congratulations dear :)

hasrul hassan said...

Tahniah ... awesome ... :) memang bijak .. dari youtube ke blog ...

www.hasrulhassan.com

zOeY zAu YaH said...

umie: thanks.

zOeY zAu YaH said...

hasrul: sebenarnya saya dari blog ke youtube hahaha..tq.

Mizz ErMa said...

esok2, muka cik zoey la pulak yg menghiasi cover majalah tu kan? hehe

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

Cik zoey telah ditag.hip hip horeyy

http://diarikukehidupanku.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html