tips perfume untuk letak dalam bag dan travel.

Assalamualaikum..

setiasa mahu spare perfume..
setiap 1 minit boleh spray tak kira dimana saja..
eh jangan tiru perlakuan ini..ini adalah sangat over..
tokey perfume pun tak buat semacam ini..jangan eh..jangan..


spare perfume itu mudah,
tapi botol besar itu susah...macam mana mahu sumbat ke dalam bag?
sudahlah menyemakkan ruang,beratnya pulak amboiiii...seribu kilogram uolss..
muahahaha...
jangan risau,meh saya share cara cik puan datin markonah gojes weewiittt !
amboi nama diaaa (u_u')


ini perfume saya.
jangan harap saya akan sumbat botol ni lalu memberatkan bag saya.
tidak..tidak...


p/s:uolss mesti soksek2 dalam hati,
"eh budak nih asik tayang perfume ini saja..sah ada satu perfume jeee"
haa'aaaa...
saya ada 1..eh tak..2 perfume,yang ini dan 1 lagi ralph lauren romance..
ori tau(cewi).
tapi jenis saya suka pakai satu2 sampai habis pastu baru beli baru.
tapi sekarang rasa macam nak beli baru lah(syaitonnnn betul).


sila sediakan botol perfume kecil2 macam ini.
boleh beli kat gerai yang jual perfume tu.
dekat pasar malam ke,kat dalam mall ke,melambak je uolss..
minta beli botol kosong tu ja k..jangan minta beli tuan gerai,itu over namanya..muahaha..


ini botol kecil saya.
pink dan gediks sikitlah kan..botol nih untuk spray.
yang saya tunjuk kat atas tu jenis roll on calit2 tu hi hi..


kalau botol perfume ori uolss tu takleh buka penutup,
silalah spray ke dalam botol kecil macam saya buat ini.
pandai2 lah cover supaya tak meleleh dan tumpah.
spray2 sampai penuh botol kecil tu ok.tutup penutup dan lap2
kot2 ada kesan meleleh ke kan.


dah boleh letak dalam bag tangan dan bawak pergi kemana2 pun.
bila2 masa boleh pakai perfume.
bag tak semak dan tak berat.
botol kecil dan ringan,boleh sumbat kat bahagian dalam bag yang paling kecil tu.


ini cara murahan saya.
kalau nak bag ringan tapi perfume sentiasa ada,
silalah mentry cara ini ok.
peduli hape kalau orang cakap "tengok botol pun tahu itu perfume murahan"
janji bag tak berat,bahu tak patah uolss kah kah..


like fanpage saya kalau sudi


klik nuffnang nak kawen.


tenkiu.