tutorial shawl atau pashmina labuh menutupi dada

Assalamualaikum..


hai kawan..! hai lawan.. ! hai musuh.. !
wehh manacn ngeri jee haku nih..banyak musuh ke? takk..takk..


jadi kawan,mari belajar cara pakai shawl/pashmina labuh menutupi dada..
*my style sebab sekarang sudah mula suka melabuhkan tudung bila keluar  
tapi tak drastik lah.:')


siapDSC06756
saya kelihatan seperti ustazah..
dan budak baik2..hahahahha..
selama ni aku tak baik ke? (u_u")


siapDSC06748
tudung dilabuhkan jugak boleh difesyenkan dan nampak bergaya ;)


siap
bahagian atas kepala boleh buat silang tu kedepan sikit tapi saya buat
tengah2 kepala.
bahagian depan dan belakang labuh.



video tutorial.


-uolss nampak video tu?
"hangpa jangan kutuk kami tau,katil kami semak tengah kemas
dengan cuci cadar"
(u_u")

- sila guna shawl atau pashmina yang panjang.
tak panjang tak jadik *iklan.

- style ni boleh guna shawl jenis lembut.licin,jojet(tak reti eja) atau pashmina.
boleh sajeeee...


siapDSC06763 
saya cinta style ini ;)


siapDSC06760
sebab saya nampak BAIK...kihkihkih..


selamat mentry uolss..


like fanpage kalau sudi
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak kawen.


tenkiu.